بازی هاکی NHL 19 فضاهای جدید و ویژگی های تازه را معرفی می کند.

کمپانی EA اطلاعات بیشتری در خصوص بازی NHL 19 به بازیکنان ارائه داد. این بازی دارای فهرستی بیش از 200 بازیکن می باشد. از جمله بازیکن های افسانه ای می توان به Wayne Gretzky اشاره کرد. اینجا علاوه بر بازی های حرفه ای، بازیکن توانایی پیش روی آزادانه نیز دارد. این بازی به زودی بر روی کنسول های ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد.

سازندگان برای بازیکن ها تنظیمات شخصی سازی جالبی را در نظر گرفته اند. بیش از 900 گزینه سفارشی سازی برای بازیکنان در نظر گرفته شده. این گزینه ها شامل سبک زندگی و حتی نوع زمین هاکی نیز می شود.

بازی NHL 19 علاوه بر حالت EA Sports Hockey League و NHL Threes، دو حالت جدید به نام NHL Ones و Pro-Am را همچنین معرفی می کند. این را هم بدانید که دنیای بازی CHEL نام دارد.

بازیکنان می توانند شخصیت های سفارشی خود را ارتقا بخشند و ظاهر و سبک مورد علاقه شان را به آن بیفزایند و در کنار آن، بازی برای آنها پاداش های مختلفی را در نظر می گیرد.

نسخه NHL Ones یک بازی 1v1v1 است. یعنی 3 بازیکن به صورت رایگان در همه مسابقات به بازی می پردازند. رقابت های این بازی هیچ گونه قاعده ای در پیش ندارد. که همین موضوع این حالت از بازی را نسبت به حالت های استاندارد، سخت تر می کند.. همچنین بازیکنان این بازی را در فضای باز نیز تجربه می کنند.

بازی NHL 19 علاوه بر حالت ها و ویژگی های زمین بازی، ویژگی های بازیکنان را نیز معرفی می کند.

تاریخ انتشار بازی  NHL 19

بازی NHL 19 تاریخ 23 شهریور بر روی کنسول های ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. البته کسانی که نسخه Legends یا Ultimate را پیش از نسخه استاندارد سفارش می دهند می توانند 20 شهریور به بازی دست پیدا کنند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی NHL 19 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =