دومین قسمت بازی Life Is Strange 2 به نام Rules در تاریخ 4 بهمن 97 عرضه خواهد شد. سازندگان این بازی Square Enix و Dontnod Entertainment این موضوع را به طور رسمی اعلام کردند. قسمت اول این بازی به نام Roads در پایان ماه سپتامبر (مهر) منتشر شد. ما به این نتیجه رسیدیم که اگر برنامه ریزی های این دو کمپانی دقیق باشد فاصله بین قسمت ها حدود 4 ماه می باشد.

کمپانی Square Enix علاوه بر اعلام تاریخ پخش قسمت دوم، یک تریلر live-action از Gonzalo Martin که دوبلور شخصیت اصلی Sean Diaz می باشد را به نمایش گذاشت. این تریلر در ابتدا صحنه های عاطفی را به نمایش می گذارد و اگر نمی خواهید صحنه های بازی اسپویل شود تریلر منتشر شده را تماشا نکنید.

علاوه بر این، Square Enix یک خلاصه داستان را برای Episode 2 منتشر کرده است و تایید می کند که Captain Spirit در این بازی نیز دیده می شود. در ادامه مقاله با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.

Jon Brooke در Square Enix بیانیه ای اعلام کرد که قسمت دوم نقطه عطفی برای قسمت پنجم به حساب می آید. بازیکنان سراسر جهان تاکنون احساس بسیار خوبی به بازی Life isStrange 2 داشته اند.

Jess McDonell –تحلیلگر- گفت: قسمت اول این بازی یک پیروزی به حساب می آید که زندگی دو برادر لاتین را با موضوعات سیاسی مربوط به جامعه به نمایش می گذارند. خلاصه ای از داستان قسمت دوم بازی Life Is Strange 2 به نام Roads را در ادامه مقاله مشاهده خواهید کرد:

داستانSean  و  Danielدر قسمت دوم نیز ادامه می یابد. پس از یک حادثه وحشتناک در سیاتل و ظهور اتفاقات ماوراطبیعی، Sean و Daniel سفر خود را در ماه های زمستانی ادامه می دهند. دو برادر در برابر سرما مقاومت می نمایند. Sean تصمیم می گیرد که آنها باید در معرض خطر قرار بگیرند و راه خود را به خانه پدربزرگ و مادربزرگ پیدا کنند و به دنبال سرپناه باشند. در آنجا، آنها با همسایگان بعدی Chris Eriksen روبرو می شوند. یک پسر جوان که معتقد است که او دارای قدرت خاصی می باشد به طرز شگفت انگیزی با Daniel روبه رو می شود. او به Sean کمک می کند.

آیا Daniel می تواند حقیقت را از مردم اطرافش پنهان کند، آیا وسوسه برای کشف قدرت عظیم درون او بیش از حد خواهد بود، یا آیا او قوانین را در زمان نیاز می شکند؟

خرید بازی Life Is Strange Before The Storm Limited Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =