آخرین اخبار واصله از سوی Sony در ارتباط با تاریخ عرضه بازی God of War حاکی از آن است 20 آوریل (31 فروردین)، بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با نزدیک تر شدن به تاریخ عرضه بازی خدای جنگ و انتشار نقدهای مثبت مختلف در سایت Metacritic، شاهد تبریک xbox به ps4 بودیم. Phil Spencer به عنوان مدیر بخش xbox شرکت Microsoft، به Shuhei Yoshida (مدیر استودیوهای جهانی Sony و همچنین رئیس استودیو Santa Monica) تبریک گفت. God of War مانند نسخه های قبلی، تنها برای (Play Station (PS4 عرضه خواهد شد.

تبریک xbox
Phil Spencer
تبریک xbox
Shuhei Yoshida

تیم تحریریه کروگیم قصد دارد آخرین اخبار بازی خدای جنگ را به صورت لحظه ای در اختیار کاربران قرار دارد. شما می توانید آخرین اخبار بازی God of War را در قسمت اخبار کروکوگیم دنبال کنید.

بازتاب تبریک xbox

تبریک xbox

تبریک فیل اسپنسر بابت کسب نمره موفقیت آمیز 95 بازی God of War PS4 (از منتقدین سایت Metacritic)، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و وبسایت های مختلف به همراه داشت. بسیاری اعتقاد دارند، در دنیایی که Sony و Microsoft بر سر فروش حتی یک کنسول بیش تر جنگ دارند، تبریک به رقیب به منزله ی قبول شکست تلقی می شود. ولی اسپنسر هم مثل من و شما یک عاشق دنیای بازی به شمار می رود. او هم حق دارد بعد از مشاهده چنین شاهکاری لب به تحسین بگشاید.

خرید بازی God of War

بازی God of War PS4 یک عنوان انحصاری برای ps4 است. به نظر می رسد، بعد از جلب نقدهای مثبت از Metacritic، نوبت به کاربران رسیده باشد. چند روز بیش تر به عرضه جهانی بازی God of War باقی نمانده است. بعد از تبریک xbox و سایر منتقدین، حال منتظر سیل عظیم واکنش کاربران نسبت به خدای جنگ هستیم. تا همین جا، God of War موفق به ثبت رکوردهای فراوانی شده است.

نسخه PS4 بازی God of War در کنار نسخه Remastered شده بازی Last of Us در صدر بهترین بازی های PS4 (از نگاه Metacritic)  قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =