گروه Sinister Six هم اکنون کامل شد.

هر کس که با تبهکاران بازی Spider Man آشنا باشد گروه Sinister Six را می شناسد و از سر دسته آنها یعنی Doctor Octopus یا Sandman مطلع است. البته وجود Sandman تایید نشده بود و تنها زمزمه هایی از سردستگی Doctor Octopus، در دست داشتیم. بر اساس گفته های Chris Jai (صداگذار Rhino) پیش تر رازهایی در خصوص دشمنان Peter Parker برای بازیکنان فاش شده بود. هم اکنون در مصاحبه ی ویدویی، بین کارکنان بازی اسپایدرمن، رازهای دیگری توسط آنها آشکار شد. همانطور که می دانید این بازی به زودی بر روی کنسول ps4 به بازار عرضه می گردد.

مصاحبه ای بین Dritft0r و Jai Alex صورت گرفت. اگرچه این مصاحبه در خصوص بازی Call of Duty: Black Ops 4 بود ولی یک خبر از اسپایدر من فاش شد. زیرا Jai Alex، هم در Spider-Man و هم در Black Ops 4 فعالیت می کند. او چیزی درباره جهان باز بودنِ بازیِ در راه می گوید. متاسفانه او خبر وجود ششمین تبهکار را نیز لو داد.

ساخت ادامه بازی به صورت پیوسته کمی دشوار بود زیرا هرکسی بازی Spider Man را به نوعی خاص می شناسد.

کاراکتر Doctor Octopus بسیار قد بلند و Rhino بسیار چاق است.

Jai Alex اذعان کرد:

کمپانی Insomniac وجود Doctor Octopus را هنوز اعلام نکرده و اگر واقعا حضور او در بازی Spider Man دیده شود به هفتمین دشمن پیتر پارکر تبدیل می شود.

دشمنان پارکر شامل: Mister Negative ،Electro ،Rhino ،Vulture و Shocker هستند.

تاریخ انتشار بازی Spider Man

بازی Spider Man در تاریخ 16 شهریور 97 به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 وارد بازار می شود.

همانطور که پیشتر در کنفرانس E3 2018 درباره این بازی، بررسی ها و بحث هایی که به عمل آوردیم متوجه لذت بخش تر بودن آن (برای بازیکنان با توجه به واکنش آنها از گیم پلی بازی) در بین تمامی بازی های عنکبوتی –webslinger- شده ایم.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + نوزده =