در بروز رسانی بازی Fortnite امکانات بیشتری در سراسر بازی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. نکته قابل توجه بروزرسانی بازی Fortnite وجود یک ترک عظیم در سرتاسر آسمان Fortnite است که همچنان در طول بازی به این ترک ها اضافه می شود. بازی Fortnite بر روی پلتفرم های Nintendo Switch ،ps4 ،xbox 1 ،pc و iOS عرضه شده است.

داستان اصلی بازی Fortnite به شرح زیر است:

در آخر هفته گذشته شاهد یک رویداد شگفت انگیز در بروز رسانی بازی بوده ایم. راه اندازی موشک Evil Lair، که منجر به یک ترک اسرار آمیز در آسمان بازی شده زیبایی این بازی را دو چندان کرده است. پس از پرتاب موشک بازیکنان متوجه ایجاد شکاف های عظیم در جزیره می شوند. در مدت کوتاهی پس از آنکه موشک پرتاب شد عمیق ترین ترک در آسمان ظاهر می گردد اما در چند روز بعد از وقوع رویداد، ترک های کوچک دیگری در آسمان بازی نمایان می شود که برخی از آنها در حال بزرگ تر شدن می باشند. این ترک ها را می توان در نزدیکی Lonely Lodge  و Tomato Town مشاهده کرد. پیش تر به سختی این ترک ها قابل مشاهده بودند اما رفته رفته این ترک ها در نزدیکی ساختمان ها به وجود آمدند و بزرگ و بزرگ تر می شوند.

هنوز مشخص نشده که فصل 5 بازی Fortnite پیشرفت های قابل توجهی خواهد داشت یا خیر. اما بدون شک با شگفتی های زیادی درفصل 5 بازی Fortnite رو به رو خواهیم شد. وجود زیبایی های فراوان در فصل 4 بازی از قبیل وجود یک شهاب سنگ در آسمان که در آغاز بازی بر روی جزیره می افتد، تغییر چشم اندازها و معرفی عناصر جدید در بازی علاقمندان به این بازی را بیش از پیش مشتاق می گرداند.

برنامه ریزی در مورد فصل 5 بازی Fortnite در روز پنجشنبه 21 تیر ماه (12 July) آغاز می شود. درعین حال بازیکنان می توانند از چالش ها و پاداش های باقیمانده خود برای بالا بردن سطح نبرد نیز استفاده کنند.

بروز رسانی جدید بازی Fortnite بر روی پلتفرم های Nintendo Switch ،ps4 ،xbox1 ،pc و iOS عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =