بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، پس از این که در صحنه‌ های پایانی فیلم Spider-Man: Homecoming به لباس جدید و ارتقا ‌یافته‌ ی Peter Parker اشاره شد، او بالاخره در فیلم Avengers: Infinity War این لباس را به تن خواهد کرد. در این مقاله به بررسی تشابه لباس Spider-Man در فیلم و بازی می پردازیم.

بازی Spider-Man

امروزه تصاویر بازی های ویدیویی، نگاهی جدید از این بازی های اکشن را به نمایش می گذارد. در بازی Spider-Man، دیدن او در میدان جنگ، عبور از شهر و زاویه دوربین همگی، حس سرعت و هیجان را به بازیکن منتقل می کند. در طول بازی شاهد سیستم مبارزات بازی Spider-Man و نحوه کنترل شخصیت Peter Parker هستیم. در حال حاضر بازی Spider-Man، به یکی از مهم‌ ترین بازی‌ های سال تبدیل شده است. در واقع، بسیاری از علاقه مندان منتظراند تا ببینند پس از عملکرد بی نظیر بازی God of War، دیگر بازی‌ های انحصاری Sony چگونه خواهد بود.

Iron Spider

Iron Spider، همان لباسی است که Tony Stark در پایان فیلم Spider-Man: Homecoming آن را به Peter Parker می ‌دهد. این شخصیت قرار است با این لباس در فیلم مورد انتظار Avengers: Infinity War ظاهر شود. این پوشش جدید Iron Spider در نبرد با تانوس استفاده خواهد شد. بنابراین انتظار می‌ رود قابلیت‌ های جدیدی داشته باشد.

در صورتی که بازی را پیش‌ خرید کنید، می ‌توانید لباس‌ های اضافی از جمله بسته Spidey Suit را رایگان دریافت نمایید. در غیر این صورت، می ‌توانید لباس‌ ها را در جریان گیم‌ پلی و با به دست آوردن امتیازات مختلف خریداری کنید.

در دیگر اخبار منتشر شده، Insomniac Games جزئیات بیشتری درباره ‌ی این ویدیو به اشتراک گذاشت. جزئیاتی مانند چرخه ‌ی شب و روز در بازی.

Spider-Punk

اکثر مسابقات دارای یک کیت ویژه هستند که شما می توانید در طول بازی  از آن ها استفاده کنید. این قدرت ها به شما امکان انجام عملیات شگفت انگیز می دهند. کت و شلوار Spider-Punk به شما اجازه حمله  AoE –حمله ای که به چند دشمن صدمه وارد می کند- می دهد.

تاریخ عرضه ی فیلم و بازی

استودیوی بازی ‌سازی Insomniac Games وظیفه‌ ی ساخت بازی Spider-Man در نسخه ps4 را برعهده گرفته است. ساخت بازی Spider-Man توسط استودیوی Insomniac Games در سال ۲۰۱۶ اعلام و مستقیما به فیلم سینمایی Spider-Man مربوط شد.

بازی Marvel’s Spider-Man قرار است در شانزدهم شهریور ماه سال 1397 (هفتم سپتامبر سال 2018) به صورت انحصاری برای ps4 عرضه شود. همچنین فیلم Avengers: Infinity War، تاریخ 25 آوریل در استرالیا، 26 آوریل در انگلستان و 27 آوریل در ایالات متحده به روی پرده سینماها می رود.

لطفا نظرات خود را در مورد بازی Spider-Man برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =