همیشه بازی های زیادی در این مسیر فکری وجود دارد و در حال حاضر کمپانی مایکروسافت کمی درباره اتفاقات جدید پیش رو می گوید. در یک پست وبلاگ مایکروسافت این اتفاق را hot tease نامید و طرفداران با شنیدن چنین چیزی انتظار یک موضوع شگفت انگیز را دارند.

با شروع بازی های سال 2019 طرفداران Xbox عنوان هایی مانند Crackdown 3 ،Ori and the Will of the Wisps ،Gears 5 و Minecraft: Dungeons را دنبال می کنند. توجه داشته باشید که تمام این بازی ها و عناوین در آینده کمپانی مایکروسافت با عضویت در Xbox Game Pass ممکن می شود.

کمپانی مایکروسافت اظهار داشت: “سال 2019 به طور صریح برای Xbox ،PC و بازی های موبایل به طور یکسان شکل می گیرد”.

کمپانی مایکروسافت در سال 2019 یک به روز رسانی جدید برای بازی Sea of Thieves به نام The Arena منتشر خواهد کرد که بازیکنان حالت رقابتی را در آن به وضوح مشاهده خواهند کرد. مایکروسافت علاوه بر تمام این بازی ها و توسعه Sea of Thieves، نسخه های آینده اش را از استودیوهای خود در سراسر جهان نیز منتشر خواهد کرد.

مایکروسافت با ارائه فناوری های جدید، بخشی از جاه طلبی این شرکت را به نمایش می گذارد. ما نمی توانیم صبر کنیم تا به شما نشان دهیم تمامی استودیو های کمپانی مایکروسافت چه کار می کنند. مایکروسافت گفت، ما در حال اجرای فن آوری های جدید مایکروسافت هستیم، ارائه محتوا برای سیستم عامل های جدید و خدمات مانند Xbox Game Pass، و ایجاد بازی های منحصر به فرد که باعث تبدیل بازیکنان به طرفداران وفادار Xbox می شوند.

این کمپانی گفت: “ما به گفته های خود در زمینه گسترش بازی ها و افزودن محتویات تازه متعهد هستیم. ما برای برآورده کردن ایده هایمان بسیار هیجان زده هستیم”.

سال گذشته، کمپانی مایکروسافت در شش استودیو سرمایه گذاری کرد. همچنین در رویداد E3، مایکروسافت بازی های (Playgroun (Forza Horizon، بازی های Compulsion (We Happy Few) ،Ninja Theory (Hellblade) و (Undead Labs (State  of Decay و نین  گذاری کرد ایده هایمان بسیار هیجان زده هستیمیو های کمپانی مایکروسافت  را اعلام کرد.

در رویداد مایکروسافت X018 در Mexico City بخش سرگرمی (Obsidian (Fallout: New Vegas و (inXile Entertainment (Wasteland 3 اعلام کرد. در استودیو جدید این کمپانی طراح و نویسنده های Red Dead Redemption و بسیاری دیگر به همکاری می پیوندند.

در خارج از بازی، مایکروسافت در حال کار بر روی یک سرویس پخش بازی است که به شما امکان می دهد در گوشی خود بازی Halo را بازی کنید، در حالی که این شرکت همچنین یک نمایش تلویزیونی Halo و یک فیلم Gears of War را انجام می دهد. علاوه بر این، مایکروسافت در حال کار بر روی چند کنسول جدید Xbox است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول ایکس باکس وان اس دو دسته Xbox One S 1TB (کپی خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =