بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، شرکت Microsoft اسامی بازی ‌های رایگان Xbox Live Gold را برای ماه (آوریل) اعلام کرده است. خوشبختانه کاربران کنسول ‌های Xbox 1 و Xbox 360، هر کدام دو بازی از جدیدترین بازی های رایگان Xbox 1 دریافت خواهند کرد. بازی‌ های Xbox 360 روی Xbox 1 به لطف Backward Compatibility قابل اجرا هستند.

در مجموع Microsoft، برای ماه آوریل بازی‌ های بزرگی را رایگان می کند. به همین خاطر، کاربران کنسول Xbox 1 دو بازی Assassin’s Creed Syndicate  و The Witness را رایگان تجربه می ‌کنند. هر دو بازی یاد شده، بسیار ارزشمند هستند. نسخه Assassin’s Creed Syndicate که داستان آن در لندن روایت می شود، جزو نسخه ‌های خوب این مجموعه است.

The Witness یک بازی پازل خلاقانه و چالش‌ برانگیز ساخته Jonathan Blow می باشد.

بازی Assassin’s Creed Syndicate:

در ابتدای بازی، تمام بخش ‌های شهر توسط باندهای خلافکار اشغال شده است. برای آزاد کردن هر منطقه، باید به انجام ماموریت ‌های فرعی بپردازید. ماموریت‌ هایی که باعث کشتن اشخاص مختلف یا حتی دزدیدن آن ‌ها می‌شود.

جدیدترین بازی های رایگان Xbox 1 در ماه آوریل
Assassin’s Creed Syndicate

بازی The Witness:

بازی فکری پرطرفداری است. در چند ساعت اول بازی، گشت و گذار در جزیره و بالا و پایین کردن نقشه، تجربه‌ای بسیار دلچسب است. حس و حال مرموز جزیره، شما را سر ذوق می‌ آورد. با کامل کردن پازل ‌ها، این بازی را با موفقیت به سر انجام برسانید.

جدیدترین بازی های رایگان Xbox 1 در ماه آوریل
The Witness

در این ماه کاربران Xbox 360، بازی‌ های Cars 2 و Dead Space 2 را رایگان دریافت می ‌کنند. مخصوصا بازی Dead Space 2، از بازی های با‌کیفیت و جذاب به شمار می آید. قابلیت دسترسی بازی های ذکر شده تنها در بازه‌ های زمانی مشخصی است.

در لیست زیر، می توانید جزییات زمان دسترسی بازی های رایگان Xbox 1 و Xbox 360 را مشاهده کنید:
Xbox 1 :
:Assassin’s Creed Syndicate از ۲۶ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت
:The Witness از ۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت
Xbox 360 :
:Cars 2 از ۱۲ فروردین تا ۲۵ فروردین
:Dead Space 2از ۲۶ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =