امروزه تصاویر بازی های ویدیویی، نگاهی جدید از بازی های اکشن را به نمایش می گذارند. در بازی Spider-Man، دیدن Spider-Man در میدان جنگ، عبور از شهر و زاویه دوربین است که حس سرعت و هیجان را به بازی کن منتقل  می کند. در طول بازی شاهد سیستم مبارزات بازی Spider-Man و نحوه کنترل شخصیت Peter Parker هستیم.

براساس اخبار بازی های ویدیویی، استودیوی بازی ‌سازی Insomniac Games وظیفه‌ ی ساخت بازی Spider-Man نسخه ps4 را برعهده گرفته است. ساخت بازی Spider-Man توسط استودیوی Insomniac Games در سال 2016 اعلام و مستقیما به فیلم سینمایی Spider-Man مربوط شد.

کارگردان بازی Spider-Man ،Bryan Intihar کمی درباره‌ ی بازی که در دست ساخت دارد توضیح داده:

نبردها در بازی Spider-Man درست مثل سری بازی ‌های Batman Arkham به سمت و سوی سبک Beat-Em-Up حرکت می کند.

در این بازی، شخصیت اصلی داستان فردی با اعتماد به نفس است. شخصی که می‌ تواند به راحتی به گشت و گذار بپردازد. Spider-Man در طول مبارزاتش می تواند به خوبی از قابلیت‌ هایی که دارد استفاده کند و در صورت نیاز، دشمنان خود را به‌ واسطه ضربات Melee (نزدیک) از بین ببرد.

همان طور که از صحبت‌ های کارگردان بازی Spider-Man پیداست، ما با یک بازی بسیار بزرگ طرف هستیم. طوری که برای اولین بار قرار است نگاهی کامل به زندگی پیتر پارکر داشته باشیم.

براساس اخبار بازی های ویدیویی، سازندگان بازی می خواهند یک Spider-Man را با توانایی واعتماد به نفس بالایی بسازند تا بتواند به راحتی در اطراف جزیره Manhattan بچرخد وغواصی کند.

سازندگان بازی Spider-Man در نسخه ps4، از اصطلاحات “سرعت”، “سلیقه”، “گردش” و “سیالیت” برای رسیدن به اهدافشان در مورد حرکات Spider-Man بسیار استفاده می کنند.

Bill Rosemann، مدیر خلاق Marvel Games می گوید:

من فکر می کنم ما باید از تمام رسانه های مختلفی که Marvel دارد، از جمله فیلم، انیمیشن، اکشن زنده، کتاب های کمیک الهام بگیریم. بنابراین ما به همه چیز نگاه و با هم ترکیب می کنیم. در ادامه می گوید: ما از داستان های جدید و از جای جای جهان استفاده می کنیم، همیشه کشش داریم و رو به جلو حرکت می کنیم.

استودیوی بازی ‌سازی Insomniac Games، هیچ تاریخی برای انتشار بازی Spider-Man اعلام نکرده، اما این بازی برای سال 2018 تایید شده است.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

One thought on “جدیدترین بازی Spider-Man نسخه ps4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =