بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، تیم سازنده بازی جذاب mode ،PlayerUnknown’s Battlegrounds جدیدی به این بازی اضافه کرده اند. در حالت Steel Rain بازی PUBG، خودروهای زرهی و هشت شخصیت اضافه شده است. در حالت های جدید، قوانین بازی دستخوش تغییر شده و شرایط منحصر بفردی برای مدت زمان محدود فراهم می آورد. در حال حاضر بازی PUBG، بر روی پلتفرم های pc – xbox 1 – ios عرضه شده است.

اواخر شب گذشته PUBG Corp، حالتی جدید برای نسخه PlayerUnknown’s Battleground بر روی پلتفرم PC منتشر کرد. این حالت با نام Steel Rain معرفی شد. در واقع برای اولین بار است که وسایل نقلیه زرهی در این بازی دیده می شود. این mode به بازیکنان اجازه می دهد با دوستانشان تیم های 8 نفره تشکیل دهند. همچنین از هر دو زاویه دوربین سوم شخص و اول شخص پشتیبانی می کند. بنابراین میدان بازی را گسترش داده و رقابت را سخت تر کرده است.

در طول بازی به طور تصادفی، اسلحه های انفجاری در اطراف نقشه پرتاب می شود. اگر بازیکنان در خارج از منطقه امن – دایره نامیده می شود – باشند، باید خود را به ماشین زرهی برسانند. در شروع بازی، شما در یک هواپیما قرار دارید. محل فرود، اولین و مهم ترین تصمیم شما در هر راند است. پیشنهاد می کنم از فرود در مکان های شلوغ و پر خطر جلوگیری کنید. یادتان باشد، بازیکنان حتی در حالت نشسته در معرض آسیب هستند. بنابراین بهتر است به صورت دائم حرکت کنند. بازیکنان می توانند با شلیک منور به سمت آسمان، صاحب ماشین زرهی شوند. در واقع با دیدن منور در آسمان، هواپیمایی بالای سرتان حرکت می کند. بدین ترتیب با یک چتر، ماشین زرهی  به سمت زمین فرستاده می شود. هر 4 نفر می توانند سوار یک ماشین زرهی شوند. نکته حائز اهمیت، شما می توانید با دیدن منور در آسمان به سمت نور رفته و به جای بازیکن دیگر، ماشین را از آن خود کنید.

 Steel Rain در بازی PUBG
چپ شدن ماشین زرهی

یکی از معایب استفاده از ماشین، دشمنان به راحتی مکان شما را حدس می زنند. بنابراین با پرتاب نارنجک، ماشین به راحتی چپ می شود. دومین مورد، درست است این ماشین نسبت به سایر ماشین ها قوی تر عمل می کند اما، اگر به درزهای ماشین تیر بخورد شما از بین می روید.

در Steel Rain، تعداد بسیاری اسلحه انفجاری وجود دارد. در ادامه، بازیکنان صاحب سه ماشین زرهی بوده و بازی را به سبکی خاص دنبال می کنند. با وجود هشت نفر در یک تیم، شما به راحتی برنده می شوید. Steel Rain در بازی PUBG، فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است.

همانطور که پیش تر گفتیم بازی PUBG در حال حاضر بر روی پلتفرم های pc – xbox 1 – ios در دسترس می باشد.

با تشکر از همراهان همیشگی کروکوگیم. لطفا نظرات خود را در رابطه با این خبر، برای من و دوستانتان در قسمت پایین به اشترک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =