اخیرا شرکت Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Ghost Recon Wildlands اعلام کرد که این بازی دارای فصل سال دوم خواهد بود. بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، در نسخه جدید ما شاهد محتوایی از مجموعه Splinter Cell و شخصیت دوست داشتنی سم فیشر خواهیم بود. در حال حاضر این بازی روی سه پلتفرم pc ،ps4 ،xbox1 در دسترس می باشد.

بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، در تریلر جدید منتشر شده از بازی Ghost Recon Wildlands، صدای سم فیشر به گوش می ‌رسد که قصد رفتن به بولیوی را دارد. همچنین ارتباط خود را با ارواح بازی، گروهی از شخصیت های بازی نشان می دهد.

در این ویدیو نامی از سم فیشر برده نمی ‌شود. اما در قسمت انتهایی ویدیو، چهره‌ سم فیشر که در تاریکی قرار دارد به صورت کاملا واضح دیده شده و صدایش به گوش می رسد.

به نظر می رسد بازیگر صدای بلند سم فیشر، Michael Ironside است. Michael Ironside سال هاست که صدا پیشگی این شخصیت بازی (سم فیشر) را بر عهده دارد. او تنها در نسخه Splinter Cell: Blacklist حضور نداشته و در آن جا Eric Johnson صداپیشگی سم فیشر را برعهده گرفته بود. در انتهای ویدیوی منتشر شده، گفته می‌ شود در تاریخ ۹ آوریل، اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع منتشر خواهد شد. نکته قابل توجه، در تاریخ 10 آوریل (یک روز بعد) قرار است نسخه جدید بازی Ghost Recon WIldlands منتشر شود.

به گفته شرکت Ubisoft:

در جریان فصل‌ سال دوم بازی Ghost Recon Wildlands، شاهد چهار بسته متنوع هستیم و احتمالا یکی از آن‌ ها به سری Splinter Cell شباهت داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که در آینده ای نزدیک شاهد معرفی جدیدترین نسخه از این مجموعه باشیم. همانطور که پیش تر ذکر گردید، این بازی روی سه پلتفرم pc ،ps4 ،xbox1 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 2 =