آخرین اخبار واصله از سوی Sony در ارتباط با تاریخ عرضه بازی God of War حاکی از آن است 20 آوریل، بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با نزدیک تر شدن به تاریخ عرضه بازی خدای جنگ، شاهد شایعات و اخبار فراوان پیرامون این بازی بزرگ هستیم. God of War مانند نسخه های قبلی، تنها برای Play Station (PS4) عرضه خواهد شد. درجه سختی بازی God of War از جمله مهم ترین اخبار روز های گذشته در خصوص این بازی است.

تیم تحریریه کروگیم قصد دارد آخرین اخبار بازی خدای جنگ را به صورت لحظه ای در اختیار کاربران قرار دارد. شما می توانید آخرین اخبار بازی God of War را در قسمت اخبار کروکوگیم دنبال کنید.

در ماه های گذشته تریلرهای متعددی از گیم پلی بازی God of War منتشر شده است. آخرین تریلر از گیم پلی بازی خدای جنگ در پیش نمایش بازی God of War قابل مشاهده است.

4 درجه سختی بازی God of War

شرکت سونی در آخرین خبر خود اعلام کرد بازی خدای جنگ Play Station 4 دارای 4 درجه سختی است. طبق اعلام Sony این 4 درجه سختی با ظرافت خاصی طراحی شده اند و طیف گسترده ای از سلیقه تمام بازیکنان را شامل می شود.

درجه سختی بازی God of War

  • Give Me A Story:

همان طور که از نام این حالت پیداست، شما در آن با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. دشمنان را به سادگی از بین خواهید برد و به سرعت بازی را به پایان خواهید رساند. این درجه سختی بازی God of War برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند، بازی را به سرعت به پایان برسانند تا داستان بازی را متوجه شوند. بدیهی است که در این حالت از نبردهای جذاب و نفس گیر، خبری نیست.

  • Give Me A Balanced Experience:

پیشنهاد سازندگان بازی، God of War این حالت سختی است. در این حالت علاوه بر طی کردن خط داستانی بازی، می توانید از نبردهای جذاب و صحنه های اکشن بازی نیز لذت ببرید.

  • Give Me A Challenge:

به طور قطع از دو حالت قبل، سخت تر است. این درجه سختی بازی God of War برای افرادی طراحی شده است که نسخ قبلی God of War را بارها با درجه های سختی مختلف به پایان رسانده اند.

  • Give Me A God of War:

و در پایان، به من یک خدای جنگ بده. عبارتی که خود، گویای درجه سختی بازی است. منزلگاه عاشقان God of War. جایی که خون و خشم به هم آمیخته تا لحظات هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان آورد. در این حالت کریتوس ضعیف تر و دشمنان او همگی قوی تر ساخته شده اند. دشمنان نه تنها قوی تر، بلکه با رفتاری متفاوت -نسبت به حالت های قبل- طراحی شده اند. دقت کنید، اگر God of war را در حالت Give Me A God of War شروع کنید، امکان تغییر درجه سختی بازی در ادامه راه، میسر نخواهد بود. اگر در این حالت نتوانید از پس دشمنان برآیید، باید بازی را از ابتدا و با درجه سختی ساده تری شروع کنید.

خرید بازی God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهار =