در ادامه هر آنچه که باید درباره بازی های بزرگ در نمایشگاه E3 2018 بدانیم آمده است.

نمایشگاه E3 2018 به سرعت  در حال نزدیک شدن است و همه از رونمایی بازی های بزرگ هیجان زده هستند. اطلاعات و خبرهای نمایشگاه حاکی از سورپرایز های جالبی از شرکت های Sony ،Nintendo ،Microsoft ،Bethesda ،Square Enix و غیره می باشد. جهت آماده سازی برای این رویداد بزرگ لیستی از بازی های حاضر در نمایشگاه E3 تهیه کرده ایم. با آپدیت های بعدی که اطلاعات به روزی را در اختیارتان خواهیم گذاشت، با ما همراه باشید.

بازی Anthem

از آن جایی که بازی Anthem پروژه بزرگ بعدی شرکت BioWare’s می باشد هیجان بسیاری برای حضور آن در نمایشگاه E3 داریم. این کمپانی آثار موفقی چون Star Wars Knights ،Mass Effect و Baldur’s Gate را در کارنامه خود دارد. بنابراین انتظارات ِ کاربران از بازی Anthem بسیار بالا می باشد. عکس شماره 1 صحنه ای از بازی Anthem را به شما نشان می دهد.

E3 2018
عکس شماره 1: بازی Anthem

بازی Borderlands 3

مدتی است که کاربران انتظار نسخه جدید بازی Borderlands را می کشند. سری بازی های Borderlands از موفق ترین بازی های شرکت 2K بوده و بازی Borderlands 3 از حالا زیر ذره بین قرار گرفته است. می دانیم این کمپانی نسخه جدیدی از مجموعه بازی هایش را برای انتشار در دست دارد. (اگرچه در انتشار آن تاخیر داشته و رونمایی آن از آخر مارس 2019 (اوایل فروردین)  به آپریل 2019 تا مارس 2020 موکول شده است.) بنابراین این تاخیر باعث عدم حضور بازی Borderlands 3 _یا هر اسم دیگری که نام گذاری شود_ در نمایشگاه E3 امسال شده است. صحنه ای از بازی در عکس شماره 2 قابل مشاهده است.

E3 2018
عکس شماره 2: بازی Borderlands

بازی Call of Duty Black Ops 4

شرکت Treyarch برنامه هایی مبنی بر ایجاد تغییراتی در نسخه Call of Duty Black Ops 4 دارد. از آن جایی که سری FPS شکل خاصش را در سال ها ی اخیر حفظ نموده این بار شرکت Treyarch سنت شکنی نموده و با ایجاد تغییراتی توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

بازی Cyberpunk 2077

نمایشگاه E3 قول انتشار اخباری از بازی های بزرگی  چون Cyberpunk 2077 از شرکت CD Projekt Red’s داده که بسیار هیجان انگیز است. اگرچه خبر موثقی از حضور این بازی در نمایشگاه در دسترس نیست اما نشانه ها حاکی از انتشار آن در ماه ژوئن (تیر) می باشد. عکس شماره 3 صحنه ای از این بازی است.

E3 2018
عکس شماره 3: بازی Cyberpunk

 

بازی Days Gone

مکان بازی واقع در شمال غربی اقیانوس آرام (Cascadia) می باشد. Freaker ها از زندان فرار کرده و موتورسواری در انتهای جهان می راند. بازیDays Gone  آخرین محصول کمپانی Sony’s Bend (شرکت سازنده بازی هایSyphon Filter ،Resistance  و Uncharted) است. لازم به ذکر است Days Gone یکی از بزرگ ترین بازی های جسورانه و جهان باز این شرکت محسوب می شود. در بازی Days Gone در حالی که دسته ای از دشمنانِ زامبی مانند به دنبالتان هستند شما را تا مسافت های طولانی پیش می برند.

بازی Death Stranding

یکی از مهیج ترین بازی های حاضر در نمایشگاه E3 بی شک بازی Death Stranding می باشد. کمپانی مشهور Hideo Kojima همه را پیرامون این بازی (که تریلر آن را در نمایشگاه E3 2016 به نمایش در آمده ) فریفته است. بازی Death Stranding یکی از چهار بازی ای است که شرکت سونی در کنفرانس خبری اش به آن خواهد پرداخت. برای دیدن صحنه ای از بازی عکس شماره 4 را مشاهده کنید.

E3 2018
عکس شماره 4: بازی Death Stranding

بازی The Division 2

بازی Tom Clancy’s The Division در سال 2016 منتشر شد و توانست ترکیب ایده آلی از دو سبک شوتینگ و نقش آفرینی بازی های آنلاین بزرگ را به همگان نشان دهد. این بازی به سرعت خود را با تغییرات بازی های امروزی همگام ساخت. تا آنجا که بحران اخیر شهر نیویورک را ترسیم کرد.

دو سال بعد شرکت Ubisoft خبر از انتشار نسخه دوم این بازی داد. و رونمایی نسخه دوم بازی The Division را به E3 2018 موکول کردند.

بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima که در نمایشگاه Paris Games Week 2017 منتشر شد یکی از جدید ترین بازی های انحصاری شرکت سونی است. اشتیاق زیادی برای رونمایی از این بازیِ جهان باز در میان کاربران دیده می شود. طبق پیش بینی ها سبک اکشن و سامورایی بازی آن را بسیار منحصر بفرد کرده است. به عکس شماره 5 توجه نمایید.

E3 2018
عکس شماره 5: بازی Ghost of Tsushima

بازی Kingdom Hearts III

زمان زیادی برای انتشار این بازی صرف شده است. در حالی که چند سال (13 سال) از انتشار بازیKingdom Hearts 2  گذشته، (و از چندین اسپین آف و داستان جانبی رونمایی شده) اما طرفداران اشتیاق فروانی برای انتشار بازی Kingdom of Hearts III دارند.

بازی Metroid Prime 4

خبر شرکت Nintendo از بازی Metroid Prime 4 در نمایشگاه E3 2017 برای بازیکنان، بسیار شیرین و هیجان انگیز بود. تمام اطلاعاتی که از این بازی در دسترس قرار گرفت یک لوگو و نقل قول Bill Trinen’s از زمان انتشار بازی (بعد از سال 2017) بود. هم اکنون که زمان کوتاهی تا برگزاری نمایشگاه E3 2018 مانده، همچنان اطلاعاتی از شمایل بازی منتشر نشده است. صحنه ای از بازی در عکس شماره 6 آمده است.

E3 2018
عکس شماره 6: بازی Metroid Prime

بازی Pokemon Switch

اگرچه حضور بازی Pokemon Switch در نمایشگاه E3 2018 تایید نشده اما این بازی امسال در لیست علاقه مندی های کاربران جایگاه بالایی دارد. در عکس شماره 7 صحنه ای از بازی را می بینید.

E3 2018
عکس شماره 7: بازی Pokemon Switch

بازی Rage 2

سرانجام پس از لو رفتن چندین عکس و تریلر، واقعی بودن بازی Rage 2 تایید شد. شرکت Bethesda با انتشار تریلری فیلم مانند و در ادامه تریلری انیمه، اطلاعاتی گذرا از gameplay  و سبک بازی در اختیار کاربران گذاشت. Pete Hines معاون ارشد Bethesda، حضور بازی Rage 2 را در نمایشگاه E3 2018 تصدیق کرد. عکس شماره 8 مربوط به این بازی است.

E3 2018
عکس شماره 8: بازی Rage 2

بازی Splinter Cell

مجموعه بازی های Splinter Cell مدتی از دنیای بازی ها ی ویدیویی دور بود. این در حالی است که در سال های اخیر شرکت Ubisoft فعالیت قابل توجهی برای توسعه مجموعه بازی های سبک مخفیانه اش انجام نداده است. اما امسال زمزمه هایی مبنی بر انتشار نسخه جدیدی از بازی Splinter Cell شنیده می شود. زمان انتشار بازی (پس از آن که Hideo Kojima شرکت Konami و بازی Metal Gear Solid را ترک  کرد) درست و دقیق به نظر می رسد.

بازی Super Smash Bros. Switch

با حضور بازی های بزرگ در نمایشگاه E3 بدون شک وجود بازی Super Smash Bros. Switch از کمپانی Nintendo قابل پیش بینی است. لازم به ذکر است شرکت Nintendo به تازگی رویکرد جدیدی بر بازی های سبک Fighting داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =