بازی PUBG یکی از پدیده‌ های بزرگ سال ۲۰۱۷ بود. این بازی چندنفره، توانست در مدت زمان کوتاه به عنوان یکی از نامزد‌های بهترین بازی سال معرفی شود. Brendan Greene (سازنده بازی PUBG) می گوید، همیشه یک منطقه وجود دارد (red zone) که کاربران با آن مخالف اند. بازی PUBG در تاریخ ۲۶ اسفند ۹۵ برای پلتفرم های xbox1 و چند ماه بعد برای pc منتشر شد. و نسخه ی Android و ios آن در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، منطقه قرمز در نقشه بازی PUBG مشخص شده است. red zone هر چند دقیقه و به صورت تصادفی در نقشه ایجاد می شود. در ناحیه red zone به صورت تصادفی و متوالی به مدت 1 دقیقه چندین خمپاره فرود می آید. اگر شما نزدیک نقطه انفجار باشید، ممکن است بمیرید. پیشنهاد ما به شما پناه بردن به ساختمان ها است. اگر خانه های امنی اطراف خود نمی بینید، سعی کنید پشت تپه ها و درختان پنهان شده و منتظر دشمن بمانید.

Greene می گوید، اگر بازیکن در منطقه قرمز بماند و بمیرد، قطعا بازیکن خوبی نیست. Greene عقیده دارد، در بازی هایی با نقشه کوچک (به دلیل تکراری شدن)، بازی روند خود را از دست می دهد. راه حلی که Brenden Greene برای وسعت زیاد نقشه پیدا کرده این است “ایجاد محدودیت برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر بازیکنان به هم، در نتیجه اتمام سریع تر بازی”. در اول بازی یک دایره سفید رنگ نسبتا وسیعی در نقشه مشخص می شود که بازیکنان باید در آن دایره باشند. دور دایره سفید یک دایره آبی  وجود دارد که آن جا منطقه امن به حساب می آید. شما باید سریعا خود را به منطقه آبی برسانید. زیرا دایره آبی هر لحظه کوچک و کوچک تر می شود. نزدیک دایره سفید به صورت تصادفی هر چند دقیقه یک دایره قرمز ظاهر می شود. در ناحیه red zone بمب هایی ریخته می شود. به این دلیل است که شما باید در ساختمان ها پناه بگیرید.

Brendan Greene می گوید:

اگر نارضایتی از ناحیه red zone ادامه داشته باشد، ممکن است تصمیم به حذف آن بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 17 =