نسخه آزمایشی و رایگان بازی Detroit بر روی کنسول ps4 در تاریخ 24 آوریل (سه شنبه 4 اردیبهشت 1397) منتشر شد. بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، این نسخه آزمایشی، قابلیت بازی دارد.

Become Human، جدید‌ترین ساخته استودیو Quantic Dream است. این بازی پس از چند بار تاخیر، بالاخره -در تاریخ ۴ خرداد- به صورت انحصاری برای ps4 منتشر می شود. نام دیگر بازی Detroit ،Become Human است. علاقه‌ مندان می توانند، امروز دموی بازی Detroit را دانلود کنند و همچنین داستان Hostage را – که پیش از این بارها در رویداد‌های مختلف نمایش داده شده است – تجربه کنند.

همانطور که از ابتدا اعلام شد، این عنوان دارای سه شخصیت‌ اصلی است. این شخصیت ها، تفاوت‌ های بسیاری با هم دارند. اهداف آن‌ ها نیز، با هم تفاوت هایی دارد. استودیو Quantic Dream، – به منظور تاکید بر تفاوت این سه شخصیت- سه آهنگ‌ ساز مختلف برای خلق موسیقی صحنه‌ های مربوط به این سه شخصیت استخدام کرده است. یکی از مهم‌ ترین ویژگی ‌های بازی Become Human، چند شاخه بودن داستان و پایان های متفاوت بازی. این بازی، 513 شخصیت دارد.

کارا – اولین شخصیت قابل بازی – یک ربات دلسوز است. موسیقی‌ های مربوط به او، بیشتر احساسی هستند. طراحی موسیقی او، توسط Philip Sheppard انجام شد. شخیصت Connor، بیشتر رباتیک است. در واقع، احساسات کمتری در رفتارش قابل مشاهده است. به همین دلیل موسیقی مربوط به او بیشتر الکترونیک و توسط  Nima Fakhrara -موسیقی ساز ایرانی الاصل- ساخته شده است. Markus شخصیتِ رهبری دارد. او به موسیقی حماسی نیاز داشت. به همین دلیل آهنگ‌ ساز سریال Daredevil، یک قطعه حماسی برای او ساخت.

بازی Detroit
گروگان گیری دختر، توسط ربات سرکش

اولین ماموریت بازی، شامل گروگان گیری است. Connor، رباتی برنامه ریزی شده است. او باید زندگی دختری را که توسط یکی از ربات های سرکش دستگیر شده، نجات دهد. آن دختر در آپارتمانی دستگیر و نگهداری می شود. در حال حاضر پدر دختر کشته شده است. Connor به شما برای کشف آپارتمان و پیدا کردن سرنخ ها کمک می کند.

تکمیل هر بخش 10 الی 15 دقیقه طول می کشد. یکی از ویژگی های بازی Detroit نمایشِ نمودارِ فلوچارتِ تصمیمات، در هر بخش می باشد. در حال حاضر دموی بازی Detroit، تنها در استرالیا و نیوزیلند قابل دانلود است.

این نسخه از بازی، 2.92 گیگابایت حجم دارد. بر روی جعبه بازی، نیمی از صورت Markus طراحی شده است.

تاریخ عرضه بازی هایی که تاکنون از سوی ناشران اعلام شده اند، در مقاله تاریخ عرضه بازی های مورد انتظار ۲۰۱۸ ذکر شده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Detroit برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 17 =