کسانی که فصل اول بازی Spider Man داستان The City That Never Sleeps را با نام The Heist به اتمام رساندند، می دانند که با یک cliffhanger به پایان می رسد. کمپانی Sony و Insomniac در حال حاضر بخش دوم ادامه داستان را با Turf Wars ترسیم کرده است. این بسته تاریخ 29 آبان 97 عرضه خواهد شد.

فصل بعدی به همراه داستان جدید و سه مورد لباس بیشتر در دسترس می باشد. بعد از صحبت در مورد مخفی بودن The Heist حین ماموریت Turf Wars ازدحام جمعیت این موضوع را فاش نمود. در اینجا او با جرم و جنایت همچنان مبارزه می کند. Sable یکی از دشمنان اصلی او در این مبارزات به حساب می آید.

Turf Wars شامل مأموریت های جدید داستانی، موضوعات تکمیلی، جنایات، چالش ها و غنائم ها می شود. این DLC همچنین مجموعه دیگری از لباس های Spidey را معرفی می کند. این بار نام آنها Spider-Armor MK-I، Marvel Mangaverse Spider-Clan و Iron Spider Armor خواهد بود. به نظر می رسد Iron Spider کمی متفاوت تر از آنچه در Avengers: Infinity War بود در حال حاضر ظاهر شده است.

این بازی به طور کلی با ماموریت ها و اکتشافات بسیاری همراه است. شما در بازی Spider Man بیشتر از توانایی های آکروباتیک Spidey در جهانی باز استفاده می کنید. مطمئنا تمامی بازیکنان از تجربه آن تاکنون لذت برده و خواهند برد.

Turf Wars با قیمت 10 دلار یا به صورت season pass با قیمت 25 دلار در دسترس می باشد. این قسمت به شما امکان دسترسی به سه بسته The Heist، Turf Wars و Silver Lining در ماه دسامبر (آذر) می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Spider Man با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man با گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین مقاله به صورت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

1 thoughts on “دومین DLC بازی Spider Man

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =