یکی از لذت بخش ترین جنبه های بازی Spider Man در کنسول ps4، ارتقا مهارت ها و ابزارهای جدید است تا بتوانید ابزارهای جدیدی برای ابر قهرمان خود فراهم سازید. کاراکتر پیتر پارکر از همان ابتدا یک مبارز توانا می باشد و می تواند سریع حرکت کند. او آسیب های شدیدی به دشمنان وارد و از ضربه های مهلک آنها خود را حفظ می کند.

با همه اینها شما باید بدانید چه زمان و چگونه از ابزارهای خود بهره ببرید. در ادامه مقاله به بررسی ابزارهای جدید و نوع کاربرد آنها در زمان مناسب می پردازیم.

 Web Shooters

بازی Spider Man
عکس شماره 1: Web Shooters

یکی از ابزارهای مهم در کوله بار شما شلیک Web می باشد و از آن به مراتب بیش از هر وسیله دیگری استفاده خواهید کرد. بر خلاف ابزارهای دیگر این وسیله تنها به چند ثانیه زمان برای شارژ نیاز دارد. این وسیله یک ابزار موثر برای متوقف کردن دشمن برای چند لحظه است.

چندین شلیک متوالی می تواند دشمن را به دام بیندازد و اگر نزدیک به دیوار باشد او به آن قسمت متصل خواهد شد. اگر شما با ابزارهای دیگر مرد عنکبوتی آشنا شوید مطمئنا از این وسیله کمتر استفاده خواهید کرد.

Impact Web

بازی Spider Man
عکس شماره 2: Impact Web

گام بعدی ابزار Impact Web است. شما باید این را به عنوان یک سلاح با انفجارهای فشرده در نظر بگیرید. تیراندازی توسط این وسیله همانند اسلحه های استاندارد خواهد بود این عنوان تنها قدرتمند تر و موثر تر می باشد. البته این وسیله چیزی نیست که شما مرتب بخواهید از آن استفاده کنید. زیرا هنگامی که Impact Web به طور کامل ارتقا می یابد با یک شلیک می تواند تمامی دشمنان را منفجر سازد. این بدان معنا می باشد که هر انسانی در آن نزدیکی را نابود می سازد.

Spider Drone

بازی Spider Man
عکس شماره 3: Spider Drone

Spider Drone یک بمب کوچک دستی می باشد و مرد عنکبوتی می تواند با استفاده از پرتوهای الکتریکی به دشمنان آسیب برساند. این وسیله یک ابزار عالی برای جلوگیری از حمله دشمنان می باشد. به طور مثال زمانی که شما در حال فرار از دست گروهی از دشمنان هستید می توانید از این وسیله بهره ببرید.

Electric Web

بازی Spider Man
عکس شماره 4: Electric Web

از دیدگاه تاکتیکی باید بگوییم که Electric Web یکی از مفید ترین و ساده ترین ابزارهای موجود می باشد. شاید بتوان این وسیله را به عنوان دومین وسیله کاربردی و استاندارد مرد عنکبوتی نام برد. این ابزار همانند Spider Drone می تواند دشمنان را بترساند. سپس می تواند از ابزارهای دیگر برای نابودی آنها استفاده کند.

هر دشمن دیگری که در نزدیکی هدف مورد نظر شما باشد نیز خیره خواهد شد. البته این ابزار تنها برای این کار مورد استفاده قرار نمی گیرد اما اگر دشمنان بسیاری به سادگی در یک مکان ایستاده باشند، Electric Web یک راه برای بالا بردن وحشت و هیاهو آنها به حساب می آید.

پس از چندین به روز رسانی شما قادر خواهید بود به ابزارها الکتریکی بیشتری دست یابید و شوک های هولناکی به دشمنان وارد نمایید همچنین قادر خواهید بود پرش هایی بلندتر از پیش را انجام دهید.

Web Bomb

بازی Spider Man
عکس شماره 5: Web Bomb

Web Bomb درست همانند Electric Web می باشد با این تفاوت که به صورت مستقیم به هدف شلیک نمی نماید. بلکه در محیطی قرار می گیرد و سپس بعد از چند ثانیه منفجر و در آن زمان تمامی دشمنان و موجودات آن ناحیه نابود خواهند شد.

البته باید بگویم که مهارت های مختلفی در این وسیله وجود دارد و به شما امکان این را می دهد که دشمنان را به نفع خود کنترل نمایید. Web Bomb می تواند به خوبی جای خود را در دل بازیکن ها باز کند. زیرا در بازی Spider Man تنوع در مبارزات بسیار بالا می باشد و این وسیله به خوبی این موضوع را امکان پذیر می نماید.

به روز رسانی Web Bomb به شما مهمات بیشتری می دهد همچنین حجم انفجار وب را ارتقا می بخشد.

Trip Mine

بازی Spider Man
عکس شماره 6: Trip Mine

اگر شما می دانید که یک دشمن مسیر خاصی را گشت زنی می نماید و تنها می خواهید آن را در محل مناسب گیر بیندازید، Trip Mine یک راه حل ایده آل به حساب می آید. زیرا زمانی که یک دشمن به اندازه کافی نزدیک می شود، مین منفجر خواهد شد و آنها را به دام می اندازد.

محل منطقی برای نصب مین ها روی زمین یا بر روی دیوار است. اما آنها حتی به دشمنان نیز متصل می شوند و این موضوع فرصت های شما را جالب تر می نماید. یک مین فعال در نزدیکی دشمن اساسا نزدیک ترین آنها را جذب می کند و ضربه مهلکی به هدف وارد می نماید.

این موضوع برای شما کاملا لذت بخش خواهد بود و از دیدن این صحنه بارها و بارها به خنده خواهید افتاد.

Concussive Blast

بازی Spider Man
عکس شماره 7: Concussive Blast

Concussive Blast یک ابزار بسیار مفید است و می تواند یک موج صوتی قوی تولید نماید. این موضوع باعث می شود دشمنان گیج شده و به عقب پرتاب شوند. البته این اتفاق بیشتر زمانی مفید واقع می شود که مبارزات بر روی پشت بام صورت می گیرد.

Suspension Matrix

بازی Spider Man
عکس شماره 8: Suspension Matrix

یکی از بهترین قسمت های بازی Spider Man کنترل مرد عنکبوتی در میان هوا است. به همین دلیل Suspension Matrix نه تنها یک وسیله مهم بلکه یک موضوع سرگرم کننده به حساب می آید. دشمنی که بر روی زمین می باشد کاملا آسیب پذیر است و شما تنها با فشار یک دکمه نه تنها می توانید به هدف بعدی متصل شوید بلکه خود را برای مبارزات بعدی مانند یک سری حملات و نجات دوستان تنظیم سازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Spider Man با سایت کروکوگیم همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =