فصل بهار رسیده و این تنها یک معنی را می رساند، فصل شکار هیولاها. بازی Monster Hunter World رویداد Spring Blessom Fest خود را برای ps4 و xbox1 آغاز کرده است. در این بازی فعالیت های روزانه و برخی از غارت های جدید -برای به دست آوردن بلیط های ویژه Blossom- اضافه شده است. بر اساس اخبار بازی های ویدیویی این بازی در 19 آوریل ساعت 5 الی 8 بعد از ظهر اجرا خواهد شد.

در بازی Monster Hunter World شما می توانید از تجربه شکار لذت ببرید. همه چیز برای شکار در یک دنیای جدید و پر از شگفتی و هیجان، در اختیار شما قرار دارد.

در طول این رویداد، Gathering Hub با گل و سایر لوازم جانبی بهاری تزئین شده است و ماموریت شکار در سراسر جشنواره انجام خواهد شد.

از تاریخ 13 آوریل، بازیکنان می توانند یک رویداد را برای کسب زره های Mega Man نیز شروع کنند.

این  Palico یک ظاهر جعبه گونه دارد و با توجه به سلاح انتخاب شده شما، بازی Mega Man را کمی کلاسیک گونه می پردازد. این رویداد بهاری، جوایزی را نیز به صورت روزانه به شما می دهد.

شما در طول این رویداد بلیط های شکوفه نیز دریافت خواهید کرد – برای ورود به سیستم و برای تکمیل امتیازات محدود- که پس از آن می توانید برای خرید وسایلی مانند زره از آن استفاده کنید. شما می توانید Handler را با یک لباس جدید تجهیز کنید. همچنین راهنمایی، در مورد نحوه دریافت زره پوش جدید در بازی وجود خواهد داشت.

دنیای بازی Monster Hunter World که برای ps4 و xbox1 می باشد پر از پوشش ‌های گیاهی وهیولاهای مختلف است. این بازی تا هفته چهارم بهمن 96 رتبه اول پرفروش ترین بازی ویدیویی را به خود اختصاص داده بود.

Capcom یکی از کمپانی ‌های قدیمی است که بازی های موفقی از جمله بازی Monster Hunter World را منتشر کرده است. Capcom قطار Monster Hunter World را با نوآوری های بسیار مکرر همواره نگه می دارد.

این بازی مقدار زیادی به روز رسانی و رویدادهای کوچک تر را در کنار Deviljho قرار داده و اخیرا یک کلاه خود بسیار عجیب و غریب برای بازی شکارچی هیولا اضافه کرده است.

کمی درباره بازی Monster Hunter World

هیولاها را از بین ببرید و جوایزی را دریافت کنید که می توانید از آن برای ایجاد سلاح و زره پوش قوی تر به منظور شکار هیولاهای خطرناک تر استفاده کنید.

بر اساس اخبار بازی های ویدیویی هر چه بیشتر بازی Monster Hunter World را بازی کنید، بیشتر درگیر آن می شوید.

در بازی Monster Hunter World شما می توانید به عقب برگردید و شخصیت خود را ویرایش کنید – شما می توانید مو و آرایش و چیزهای دیگر را عوض کنید-.

در بازی گزینه های مختلفی برای از بین برن هیولا وجود دارد که باعث می ‌شود گیم ‌پلی بازی خسته کننده نشود.

انتخاب سلاح در این بازی می تواند به طور کامل شکل ظاهری شما در بازی را شکل دهد. در حقیقت، Monster Hunter World می تواند در ابتدا کمی خسته کننده باشد، مخصوصا زمانی که شما دو تا ده نوع مختلف از سلاح ها را انتخاب کرده باشید.

این انتخاب سلاح به طور همزمان مهم نیست. مهم این است که آنچه انتخاب می کنید واقعا می تواند تصور شما از بازی را در ابتدا شکل دهد یا خیر؟ واقعا آسان است که سلاح را تغییر دهید، چندین بار ارتقا دهید و سعی کنید سبک جدیدی از بازی را ببینید.

خرید بازی Monster Hunter World

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =