بازی Farming Simulator 19 با یک میلیون فروش رکورد فرانچایز بازی های در حال حاضر را شکست.

جدیدترین بازی شبیه ساز کشاورزی به صورت شگفت انگیزی شروع به کار کرد. بازی Farming Simulator 19 بیش از 1 میلیون نسخه کپی فیزیکی و دیجیتال را در 10 روز اول به فروش رساند. نکته قابل توجه این موضوع در این است که  زمان انتشار این بازی مصادف با عرضه پرفروش عنوان های دیگر است.

به گفته Christian Amman مدیر عامل شرکت توسعه دهنده Giants Software، “1 میلیون نسخه در 10 روز به فروش رسیده است. این رویداد باور نکردنی در راستای تلاش بی وقفه تیم سازنده می باشد. Farming Simulator 19 فرصت های جدید و زیادی را ارائه می دهد و بازیکنان شدیدا در مورد آنها هیجان زده هستند. تاکنون هیچ یک از بازی های Farming Simulator به سرعت در طول 10 روز به چنین فروشی دست نیافته بود. ما مفتخر و خوشحال هستیم که بسیاری از بازیکنان در این سفر شگفت انگیز به ما می پیوندند”.

John Bert در کمپانی Focus Home Interactive اضافه کرد: “ما از این موضوع بسیار مسرور هستیم و نقطه عطف فروش جدید نشان دهنده تعهد ما نسبت به کیفیت بازی می باشد. Farming Simulator 19 دارای بیش از 4500 بازبینی در Steam است”.

نسخه جدید بازی Farming Simulator از طریق موتور گرافیکی خود نمایانگر برجسته ترین جلوه های همه جانبه خواهد شد. همچنین این بازی مکان های جدید در آمریکا و اروپا برای ایجاد و گسترش مزرعه شما ارائه می کند. این بازی برای اولین بار اسب های سواری را نیز اضافه می نماید.

بازی جذاب و سرگرم کننده Farming Simulator 19 از تاریخ 29 آبان بر روی پلتفرم های ps4 ،pc و xbox1 قرار گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Farming Simulator 19 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =