اگر می‌ خواهید درک بهتری از اهمیت نمایشگاه E3 داشته باشید با ما همراه باشید. نام E3 مخفف سه کلمه Electronic Entertainment Expo است که به معنی نمایشگاه سرگرمی ‌های الکترونیک می‌ باشد. در واقع E3 2018 یکی از بزرگترین رویداد ‌های بازاریابی برای صنعت بازی به حساب می آید.

این نمایشگاه همه ساله در شهر لس‌ آنجلس کالیفرنیا برگزار می شود. کنفرانس خبری E3، سازندگان بازی، ناشران بازی، بازاریاب ها و مطبوعات را به دور یکدیگر جمع می کند.

در این نمایشگاه مدیر عامل شرکت ‌های مایکروسافت، سونی، نینتندو و بسیاری دیگر، از سخت افزار و نرم‌ افزار‌های جدیدشان رونمایی می کنند.

کنفرانس خبری E3، همان جایی است که نسل جدید کنسول ‌های بازی معرفی می ‌شوند. در واقع همه صاحبان و دست اندرکاران بازی در این نمایشگاه حضور دارند و می‌ خواهند به نحوی ما را غافلگیر کنند.

در حال حاضر شرکت های Microsoft ،Bethesda و EA تاریخ و ساعت برگزاری کنفرانس خود را اعلام کرده اند. به همین ترتیب انتظار داریم کمپانی های Sony ،Nintendo ،Ubisoft و… به زودی خبر از زمان برگزاری کاروان خود منتشر کنند.

در گذشته کمپانی Bethesda کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه ‌های E3 برگزار نمی‌ کرد. اما از چند سال پیش، تصمیم گرفت مانند شرکت ‌هایی مثل Sony یا Microsoft، کنفرانسی اختصاصی در این رویداد بزرگ گیمینگ داشته باشد. به این ترتیب در سه سال اخیر، کمپانی Bethesda در نمایشگاه‌ های E3 حضور داشته است.

کنفرانس خبری E3

بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، شرکت Bethesda با انتشار یک ویدیوی کوتاه، حضور خود در کنفرانس خبری E3 را تایید کرد. بنابراین امسال، چهارمین کنفرانس خود در این رویداد را تجربه خواهد کرد.

Bethesda تاریخ برگزاری کنفرانسش را در E3 اعلام کرده است. بر این اساس، ساعت 6 صبح 20 خرداد به وقت ایران، شاهد برگزاری این کنفرانس خواهیم بود. همچنین این کمپانی، تریلری کوتاه با هدف معرفی کنفرانسش منتشر کرده است. البته در این ویدیو اطلاعات خاصی ارائه نمی ‌کند. اما تماشای آن پیشنهاد می شود.

با این که Bethesda زمان کنفرانسش در E3 2018 را اعلام کرده، اما هنوز خبری در مورد برنامه‌ های این شرکت منتشر نشده است. بدون شک بسیاری از طرفداران، منتظر بازی‌ هایی مثل نسخه ی جدید Elder Scrolls یا حتی نسخه جدید Doom هستند. اما باید منتظر ماند و دید که آیا Bethesda برنامه‌ ای برای معرفی آن ها دارد؟

زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال 2018

  • الکترونیک آرتز: شنبه ۱۹ خرداد – ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران
  • بتسدا: یک شنبه ۲۰ خرداد – ساعت ۶:۰۰ صبح به وقت تهران
  • مایکروسافت: دوشنبه ۲۱ خرداد – ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران
  • یوبی سافت:سه شنبه ۲۲ خرداد – ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران
  • نینتندو: چهارشنبه ۲۳ خرداد – ۸:۳۰ شب به وقت تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =