نقشه جدید PUBG به یکی از خبرسازترین مباحث بازی های ویدیویی تبدیل شده است. سازندگان این بازی که توجه زیادی به بازیکنان خود می کنند، برای جذاب تر کردن آن همواره دست به اعمال تغییرات در نقشه این بازی می زنند. آخرین اتفاق جدید، طراحی غارهای زیر زمینی در نقشه جدید این بازی می باشد.

استودیو ساخت بازی PUBG پیش تر قول اضافه کردن ماشین های جدید، اسلحه های جدید و غارهای زیرزمینی را داده بود. در همین راستا این استودیو خبر آپدیت نقشه جدید PUBG با نام Savage map را منتشر کرد.

این غار زیرزمینی، از یک غار واقعی (Phraya Nakhon Cave) در خارج از شهر بانکوک (تایلند) الهام گرفته شده است. شما قادر خواهید بود به صورت مستقیم و با چتر نجات وارد این غار زیر زمینی شوید. همچنین روش های زیادی برای فرار و یا خروج از این غار زیر زمینی وجود دارد. به زودی ما به بررسی این غار و جوانب احتمالی آن می پردازیم.

نقشه جدید PUBG
نمایی از نقشه جدید PUBG

به گفته سازندگان نقشه جدید PUBG

“هنوز کارهای زیادی قبل از به نمایش درآمدن این غار باید انجام شود. نقشه جدید به زودی تحت عنوان Savage’s test servers، برای آزمایش آن عرضه خواهد شد تا ما بتوانیم تغییرات تکمیلی را، روی آن اعمال کنیم.”

استودیو ساخت بازی، خبر بیشتری از اسلحه ها و ماشین های جدید (که قرار بود به بازی اضافه شود) نداده است. به گفته تیم سازنده: “به زودی خبرهای تازه ای در راه است.”

Codename: Savage تجربه منحصر به فردی نسبت به دو نقشه قبلی این بازی خواهد بود. به لطف نقشه ی 4 در 4 کیلومتری بازی، ما شاهد یک محوطه کوچک تر، تجربه مبارزه سریع تر (به خصوص در معابد) و مکان هایی با تردد بیشتر خواهیم بود. این اتفاق به عقیده خیلی از منتقدین، آخرین نقشه بازی PUBG را بسیار شبیه به نقشه بازی Fortnite کرده است.

همچنین گفتنی است، Xbox خبر از رایگان شدن بازی PUBG برای بازیکنان کنسول xbox1 داده است. این اتفاق جذاب، به زودی برای دارندگان اکانت طلایی xbox (Xbox Live Gold Membership) میسر خواهد بود.

در صورتی که به دنبال نکات و ترفندهای دیگری از بازی PUBG هستید، می توانید سایر مقالات آموزش بازی پابجی را از این جا مطالعه نمایید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =