بازی Detroit: Become Human در طول 5 ماه 2 میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Detroit: Become Human از نقطه عطف فروش جدید عبور کرد. بازی انحصاری کنسول ps4 ساخته Quantic Dream تاکنون 2 میلیون فروش داشته و این دستاورد تنها در طی پنج ماه کسب شده است. این بازی 4 خرداد 97 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

طبق گفته Quantic Dream بازی Detroit در حال حاضر جزو سریعترین فروش های این استودیو می باشد. به این معنی که این بازی در بحث تجاری بهتر از عنوان های Beyond: Two Souls و Heavy Rain در ps3 ظاهر شده است. اما آیا پس از 2 میلیون فروش دیترویت سودآور بود؟

فردی در توییتر رسمی استودیو این سوال را پرسیده و توسعه دهنده تا حدی آن را نادیده گرفته است. او گفته: “ما در افکار 2 تا 3 میلیون نفر وارد شده ایم و تاثیر گذار نیز بودیم. ما با آنها خندیدیم و گریه کردیم. تعدادی از کاراکترها واقعا به صورت زنده به تصویر کشیده می شوند و ما از تمامی این اتفاقات خشنود هستیم. به عقیده ما این چیزی است که به حساب می آید”. این موضوع کاملا عیان است که این کمپانی نمی خواهد به طور عمومی میزان سود خود را اعلام نماید.

بازی Detroit داستان سه اندروید است که با احساسات تازه و جدید خود در میشیگان  (زمان آینده) وجود دارند. این ربات ها در کنار انسان ها به عنوان موجودات درجه دو شناخته می شوند.

کمپانی Quantic Dream هنوز هیچ پروژه جدیدی را اعلام نکرده است. به تازگی این استودیو با چندین رسانه فرانسوی در زمینه اتهامات فرهنگی و رسانه ای به مشکل برخورده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Detroit: Become Human به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =