یکی از اولین چیزهایی که در بازی Red Dead Redemption 2 یاد می گیرید چگونگی شکار است. این بخش یک مهارت برای بقا و دریافت پول به حساب می آید. اگر شما قادر به جمع آوری حیوانات با ارزش باشید آن را با قیمت بالاتری به فروش می رسانید.

شما باید بیاموزید چگونه حیوانات موثرتر و با کیفیتی شکار کنید. البته می توانید پوست حیوانات را به فروش برسانید و از آنها برای خود پول نقد به دست آورید. شما در این مرحله نیاز به یک دام شکار شده دارید. ما در ادامه مقاله به شما 5 مکان برای فروش پوست شکار را نشان می دهیم.

Saint Denis

محل اصلی در قسمت جنوبی شهر شلوغ Saint Denis می باشد. گیرنده پوست در یک بازار مشغول به فعالیت است. دیوارهای آنجا با آجرهای قرمز رنگ طراحی شده و تنها فروشگاه درون شهر محسوب می شود. بقیه مغازه ها در سراسر بیابان پراکنده شده اند.

Roanoke Ridge Woods, New Hanover

در یک جنگل دور افتاده اطراف ربع شمال شرقی نقشه، پایگاه مرموز در کار شکار بسیار خبره می باشد. 

دره بزرگ (شرق)، غرب الیزابت (Big Valley (East), West Elizabeth) در بازی Red Dead Redemption 2

در قسمت شمال شرقی نزدیک به ایستگاهRiggs  یک مکان برای انجام کارهای شکار بر پا گشته است.

Big Valley (North), West Elizabeth (دره بزرگ (شمال)، غرب الیزابت) در بازی Red Dead Redemption 2

با توجه به فرصت های زیادی که در این نزدیکی برای شکار وجود دارد به راحتی می توانید از این مکان برای بهره بردن استفاده نمایید.

Endgame Trapper

ما نمی خواهیم جزئیات بیشتری از این مکان به شما بگوییم اما می دانیم که این نقطه تا پایان فصل نهایی در این بازی موجود نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازیRed Dead Redemption 2  با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

1 thoughts on “فروش پوست حیوانات بازیRed Dead Redemption 2 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =