بازی Resident Evil 7 در ژانویه 2017 عرضه شد. حدودا یک سال از زمان عرضه این بازی می گذرد. اخیرا شرکت Capcom اعلام کرده است: به طور دقیق فروش بازی Resident Evil 7 به بیش از 5.1 میلیون نسخه رسیده است.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، شرکت Capcom اعلام کرد:

عملکرد تجاری Resident Evil 7 از زمان انتشار تا به امروز روند خوبی داشته است. این تعداد نسخه‌ های فروخته شده بروی پلتفرم ‌های pc ،ps4 ،xbox1 است. طبق گفته ‌های وب‌ سایت Steamspy، حدود 550,000 نسخه از بازی روی سرویس Steam نصب بوده است.

در واقع این تعداد نسخه ‌های فروخته شده، به موفقیت بسیار خوب این بازی اشاره می کند. اما با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط انجمن طرفداران رزیدنت اویل (Resident Evil fan wiki)، در حال حاضر بازی Resident Evil 7 و Resident Evil 3 کمترین فروش را در سری بازی های RE داشته‌ اند.

خرید بازی Resident Evil 7 Biohazard

نسخه قبلی این مجموعه (Resident Evil 6) در مدت زمان کوتاه موفق به فروش 10 میلیون نسخه در سال 2012 شد.

در دیگر اخبار منتشر شده، اخیرا کمپانی Capcom یک نسخه بروزرسانی برای این بازی ارائه کرده، که گرافیک را بروی xbox one x ارتقا می دهد. برای افرادی که نسخه جدید بازی Resident Evil 7 را دارند و با کنسول xbox one x بازی می کنند رزولوشن، 4k واقعی اجرا می‌ شود. نسخه جدید این بازی از قابلیت HDR پشتیبانی می کند.

این بازی روی سه پلتفرم pc ،ps4 ،xbox1 در دسترس می باشد.

خرید بازی Resident Evil Biohazard Gold Edition برای PS4

خرید بازی Resident Evil 4

خرید بازی Resident Evil 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =