بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، بازی رقابتی Breakaway که توسط خرده فروشان استودیوی بازی آمازون برای pc تولید شده بود، لغو شده است. در آخر هفته، توسعه دهنده گان استودیو بازی آمازون اعلام کردند که بازی Breakaway پس از تلاش بسیار لغو شده و در عوض به دنبال ایده های جدید برای آن هستند.

به گفته تیم بازی آمازون

در حالی که ما پیشرفت های زیادی کردیم و بسیاری از ایده ها را توسعه دادیم، توقع بسیار بالایی از خودمان ایجاد کرده ایم. علی رغم تلاش های بسیار، ما نتوانستیم بازی Breakaway را به آن چه که می توانست باشد، به نتیجه مطلوب برسانیم. پس از جستجوهای فراوان، تیم آمازون تصمیم بر ایده های جدید اتخاذ کرد.

بیانیه لغو تیم سازنده بازی Breakaway همچنان ادامه دارد: ما به طور انحصاری به کار گروهی افتخار می کنیم و احساس می کنیم که بخشی از این جامعه، متعهد و مشتاق بوده است.

استودیوی بازی آمازون، کوچکترین چشم انداز امید برای ادامه بازی Breakaway را ندارد و گفته است در شرایطی می تواند به پروژه بازگردد که یک معجزه صورت گیرد. بیانیه رسمی این است:

بازی Breakaway دیگر ساخته نخواهد شد.

چنین چیزی جای تعجب ندارد، مانند سایت Kotaku که در اکتبر 2017 گزارش از لغو بازی Breakaway داد. تعطیلی این پروژه بازی بر pc، پس از برگزاری چندین تست عمومی توسط به نشریات درز کرد. احتمالا بازخورد تست ها انتظار آمازون را برآورده نکرده است.

در حال حاضر بازی  Breakaway به جرگه ی بازی pc لغو شده پیوست همانند عناوین Scalebound ،Star Wars 1313 Titan.

در حالی بازی Breakaway لغو شده است، که استودیوی بازی آمازون دارای آثار متعددی نظیر: بازی ساندویچ پایان-باز که به نام New World و بازی علمی-تخیلی سوم شخص به نام Crucible است.

براساس اخبار بازی های ویدیویی، آمازون سال ها پیش به دنبال جذب تعداد زیادی نیرو بود. این موضوع طراحان پورتال Kim Swift و Clint Hocking کارگردان Far Cry 2 را برانگیخت. هرچند آن ها بدون انتشار خبری استودیو را ترک کردند. در حال حاضر رئیس بخش آنلاین سونی، آقای  John smedly طرفدار استودیو بازی آمازون در سن دیگو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =