بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، از روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه الی شنبه 22 اردیبهشت 1397 (6 الی 12 می) نسخه جدید بازی ها عرضه می شود. در این مقاله لیست برترین بازی های اردیبهشت ماه ذکر شده است.

Destiny 2

طبق آخرین اخبار، Warmind نام دومین بسته الحاقی بازی Destiny 2 می باشد. این DLC در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ‌ماه (هشت می) روانه بازار می ‌شود. این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اتفاقات این بسته ‌ی الحاقی در Hellas Basin جریان خواهد داشت. Hellas Basin، جایی در مریخ ب پوشیده با یخ های قطبی است. در Warmind کنترل یک نگهبان گمشده به نام Ana Bray -شخصی که در سینمایی Prologue مشهور است- را در دست خواهیم گرفت. کسی که می‌ خواهد اسرار زندگی گذشته‌ اش را کشف کند. غارهای زیرزمینی و مناطقی که در Hellas Basin وجود دارند، زیستگاه یک سری حشرات تحت رهبری خبیث هستند.  از مهم‌ ترین تغییرات، می ‌توان به سخت تر شدن مبارزات با دشمنان اشاره کرد.

یکی از کانون های بزرگ بازی، پروتکل Escalation است. این پروتکل، نوع جدیدی از رویداد عمومی است و پس از پایان مبارزات فعال می شود. Escalation، شامل هفت بخش می باشد. هر بخش، شامل یک رئیس جدید با مکانیک منحصر به فرد است.

Deadfire: Pillars of Eternity 2

لیست برترین بازی های اردیبهشت ماه

سبک بازی Deadfire، مبارزات شمشیری است. بازیکنان می ‌توانند با گشت و گذار در منطقه گرمسیر Deadfire Archipelago، جزیره ‌های اسرارآمریز جدیدی کشف کنند. همچنین گیمرها در حین بازی قایقرانی می کنند و در کشتی با دشمنان به نبرد می پردازند. تغییرات جدید بازی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ‌ماه (هشت می) روانه بازار می ‌شود.

در حال حاضر این بازی بر روی پلتفرم pc در دسترس کاربران قرار دارد.

Shantae: Half-Genie Hero

لیست برترین بازی های اردیبهشت ماه

بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، نسخه ی جدیدِ سبکِ اکشنِ بازی Shantae: Half-Genie Hero در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ‌ماه (هشت می) سال جاری در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

بازیکنان باید دوستانِ شخصیت Shantae (یعنی Sky ،Bolo و Rottytops ) را پیدا کرده و Shantae را از خطرات پیش رویش رهایی دهند. علاوه بر این پوشش‌ های تازه ای برای شخصیت Shantae از جمله Ninja Shantae ،Beach Shantae و Officer Shantae در نظر گرفته شده است.

این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،nintendo Switch و xbox1 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Conan Exiles

لیست برترین بازی های اردیبهشت ماه

بیابان‌ جایی است که داستان اصلی و ماجراجویی‌ های بازی Conan Exiles از آنجا شروع می‌ شود. در صورتی که بتوانید به سلامت این بیابان بی ‌رحم را پشت سر بگذراید، با قلعه‌ ها و معابد مواجه می شوید. قلعه‌ ها و معابد موجود می ‌توانند به اندازه کافی خطرناک باشند. قطعا دیدن برخی از هیولاها، شکارچیان خطرناک، جانوران ماورایی و عظیم‌ الجثه‌ در بازی Conan Exiles بسیار ترسناک است.

بازی Conan Exiles بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در دسترس کاربران قرار می گیرد. اما عرضه ی رسمی این بازی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ‌ماه (هشت می) می باشد.

One Piece

لیست برترین بازی های اردیبهشت ماه

در بازی One Piece هر شخصیت دارای توانایی های منحصر به فردی می باشد که در زمان مناسب برای نبرد از آن استفاده می کنید. در طول بازی شما از روستای Fuschia عبور کرده و به دنبال نیروهای قدرتمند می روید. شما باید تیم خود را (دزدان دریایی دلخواه خود) انتخاب کرده و به آن ها آموزش دهید. به این ترتیب می توانید راهی دریا شوید تا گنج را پیدا کنید.

در حال حاضر بازی One Piece، بر روی کنسول nintendo Switch در دسترس کاربران قرار دارد. تغییرات این بازی روز جمعه 21 اردیبهشت 1397 (11 می) صورت می گیرد.

تاریخ عرضه بازی های مورد انتظار ۲۰۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =