اگر کنسول Xbox One شما در حال حاضر صفحه سیاه را نشان می دهد نگران نباشید این موضوع همگانی می باشد. مایکروسافت تاکید کرده که نوعی مشکل بر روی سیستم اثر می گذارد و در یک به روز رسانی مشخص خواهد شد. کمپانی مایکروسافت هم اکنون در توییتر رسمی خود گفت: “مشکلات پیش رو هم اکنون مشخص شده اند و ما در به روز رسانی جدید موفق به حل و از بین بردن آن شده ایم. تیم ما از تمام طرفدارانی که ما را در این زمینه آگاه کردند و اتفاقات این چنینی را به سرعت گزارش می کنند به شدت تشکر می کنیم”.

آنها در ادامه گفتند: ” ما همیشه منتظر انتقادات شما هستیم و مسلما تمامی آنها را گوش خواهیم داد”. با تمامی این صحبت ها دوباره مشکلات اندکی در Xbox Live روز جمعه پدیدار گشت.

کمپانی مایکروسافت در tweet گفت: “ما از گزارش های مربوط به راه اندازی کنسول Xbox One و خطاهای ورود به سیستم اطلاع داریم. ما زمانی که اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم، همه را مطلع می کنیم. از شکیبایی همه شما ممنونیم”. تیم مایکروسافت در یک توییت دیگر افزود: “همه مهندسان ما به صورت جدی به بررسی و کار بر روی مسائل شخصی می پردازند.

مایکروسافت تایید کرد صفحه Xbox Live برای یک لحظه غیر قابل دسترس بود. از آن زمان به بعد دوباره آنلاین شده و اخبار دلگرم کننده ای برای کاربران دارند: : ما شاهد مسیر بهبود به همراه مسائل ورود به سیستم Xbox Live هستیم و انتظار داریم به زودی تمام مسائل را سر و سامان بخشیم.

هنگامی که Xbox One خود را booted کردم اطلاعیه ای به من گفت حساب کاربری من به طور خودکار وارد سیستم شده بود و صفحه نمایش کاملا سیاه بود. سیستم به هیچ یک از ورودی ها پاسخ نمی داد تنها می دیدم یک آپدیت برای بازی دانلود شده است. به ظاهر کاربران قادر به ورود Xbox Live نیستند و این موضوع به دسترسی بازی های چند نفره آنلاین مرتبط می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره کنسول Xbox One به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB (کپی خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 4 =