بازی Fortnite Battle Royale به عنوان یکی از پر هوادارترین عناوین حال حاضر دنیا همواره در لیست خبرسازترین بازی ها حضور دارد. بازی Fortnite Battle Royale تاکنون بر روی پلتفرم های Pc – Xbox 1 – ios – Android عرضه شده است. حذف موشک هدایت شونده از Fortnite یک خبر تلخ برای کاربران این بازی به حساب می آید.

موشک هدایت شونده در بازی  Fortnite Battle Royale

موشک هدایت شونده یکی از جذاب ترین سلاح های فورتنایت بود. در آپدیت اخیر شرکت Epic Games، شاهد بروز چند باگ در استفاده از این سلاح بودیم. این باگ ها Epic Games را مجبور کرد تا موشک هدایت شونده را -به صورت موقت- در بازی غیر فعال کند.

حذف موشک هدایت شونده از بازی Fortnite
موشک هدایت شونده

غیر فعال کردن موشک هدایت شونده، اعتراضات شدیدی را از سوی کاربران به همراه داشت.

سازندگان فورتنایت که پیش از این اثبات کرده بودند “پاک کردن صورت مساله راحت تر از حل آن است”، بار دیگر دست به کار شدند و این سلاح را به طور کامل از بازی حذف کردند.

عاقبت حذف موشک هدایت شونده از بازی Fortnite

به نظر می رسد پس از خرابی سرور های Fortnite در هفته گذشته و عدم توانایی Epic Games در بر طرف کردن چنین مشکلاتی، از تعداد کاربران Fortnite کاسته شود.

سازندگان Fortnite در شبکه های اجتماعی قول داده اند که این سلاح را به زودی به بازی بر گردانند. باید امیدوار باشیم Epic Games راه حلی برای خروج از این بحران ها پیدا کند. خصوصا در زمانی که رقیب اصلی آن ها (Player Uknown’sBattleGround’s) با آپدیت های فراوان، از بروز چنین باگ هایی جلوگیری می کند.

شما می توانید آموزش ها و سایر اخبار مرتبط با بازی Fortnite را از اینجا دنبال کنید.

با تشکر از همراهان همیشگی کروکوگیم، لطفا تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite، به شکل دیدگاه در قسمت نظرات برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 4 =