اصولا شرکت Battlefield اعداد رومی را در عناوین خود به کار نمی برد. اما امسال با نام گذاری بازی World Wide II Battlefield V سنت شکنی کرد. اما چرا؟ Battlefield در صفحه توییتر رسمی خود پاسخ روشنی داد که با موضوع WWII متناسب است.

حرف V مرتبط با نماد V می باشد که به معنای پیروزی است. این نماد در جنگ جهانی دوم توسط چرچیل، نخست وزیر بریتانیا، برای کمک به نیروهای متفقین پدید آمد. در این پست توییتری آمده:

V نمایانگر پیروزی است. این نماد و عبارت، توسط وینستون چرچیل در میان متحدان متفقین در جنگ جهانی دوم باب شد. به همین دلیل از عدد رومی V به جای عدد 5 استفاده کردیم.

در خبری دیگر از بازی های شوتر و اعداد رومی، کمپانی Activision به طور رسمی بازی Call of Duty: Black Ops 4 را به صورت Call of Duty: Black Ops IIII و نه Call of Duty: Black IV نامگذاری کرد.

” همان طور که پیداست طبق گفته متصدی British Museum به کار بردن هر دو حالت IIII و IV صحیح می باشد. ”

بازی Battlefield V برای PS4 ،Xbox one و PC در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) از طریق پلتفرم Origin در دسترس خواهد بود. نسخه جدید آن در هر دو ویرایش Standard و Deluxe منتشر می شود. کاربرانی که نسخه Deluxe را بخرند سه روز زودتر (در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر))به بازی دسترسی خواهند داشت.

به علاوه مشترکین EA/Origin در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) به نمونه آزمایشی آن دسترسی می یابند. این تاریخ به دلیل آن که یک روز قبل از رونمایی بازی Call of Duty: Black Ops (دوازدهم اکتبر) می باشد، مورد توجه قرار گرفته است. پیش از انتشار بازی، شرکت EA نسخه آزمایشی Battlefield V را در سال جاری ارائه می دهد. همچنین کمپانی EA ماه آینده برنامه ای برای معرفی بیشتر این بازی در نمایشگاه E3 دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با بازی Battlefield V به سایت crocogame.com مراجعه نمایید.

خرید بازی Battlefield V برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =