بازی PUBG از زمان انتشارش تاکنون یکی از بزرگترین بازی های در حال حاضر برای xbox1 بوده است. اما هم اکنون از نظر محتوا تنها یک نقشه دارد. PUBG Corp -20 فروردین 97- درPAX East اعلام کرد که ورود نقشه جدید در ماه دیگر، بر روی کنسول xbox1 اضافه خواهد شد. در صورتی که این تغییرات برای پلتفرم های pc حدود چند ماه است که در دسترس قرار دارد.

PUBG Corp اعلام کرد نقشه بیابانیِ بازی PUBG ، Miramar نام دارد. در حال حاضر تنها، نقشه Erangel قابل بازی است. استودیو سازنده هنوز تاریخ انتشارِ مشخصی  برای نقشه ارائه نکرده است، ولی قرار است به زودی اطلاعات بیشتری را در دسترس عموم و رسانه ها دهند.

قسمتی از نقشه ی جدید

نقشه Miramar بسیار متفاوت از Erangel است. نقشه اصلی در جنگل های سر سبز متراکم جریان دارد. در صورتی که Miramar از لحاظ پوشش گیاهی بسیار پراکنده است. بازیکنان در هنگام عبور از ساختمانها بیشتر در معرض دید قرار دارند. علاوه بر این، نقشه شامل سه وسیله نقلیه اضافی مانند: مینی بوس، کامیون، وانت و جت اسکی نیز می باشد.

نقشه ی سوم برای پلتفرم pc

در اخبار دیگر بازی PUBG، می توان به ساخت نقشه ی سوم برای نسخه ی pc که در حال ساخت است اشاره کرد. این نقشه در مقایسه با دو نقشه ی پیشین بسیار کوچکتر است. در نتیجه، رویارویی با دشمنان سریع تر و سبک بازی تهاجمی تر خواهد شد که این موضوع، PUBG را بیش از پیش شبیه به بازی Fortnite می کند.

لطفا نظرات خود را در رابطه با این خبر، برای من و دوستانتان در قسمت پایین به اشترک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 7 =