Ubisoft در طی مصاحبه ای اعلام کرد بازی به نقطه عطف مناسبی در مراحل ساخت خود رسیده است. بازی Assassin’s Creed Odyssey قرار است 5 اکتبر سال جاری (13 مهر 97) بر روی پلتفرم‌های pc ،xbox1 و ps4 منتشر شود.

Ubisoft بیان کرد بازی در حال حاضر دیسک gold آمده که به معنی ساخت کامل اولین نسخه نهایی بازی است. این کمپانی در ادامه گفت ما به دنبال ساخت بازی می باشیم که از همه ی جنبه ها برای مخاطبان جذاب و سرگرم کننده به نظر رسد.

بازی Assassin’s Creed Odyssey یک حالت RPG کامل با شگفتی های بسیار است. در این نسخه ی بازی مکالمات، افزایش چشم گیری داشته که به نقد بسیاری از منتقدین از موارد تمایز این نسخه از سری های پیش می باشد.

توسعه ی پایه ای بازی کامل شده و احتمالا کمپانی Ubisoft در حال کار بر روی بسیاری از پیشنهادات پس از انتشار بازی می باشد. محتویات رایگان بازی و بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه در سال 2018 و فراتر از آن خط داستانی و نسخه ریمستر بازی Assassin’s Creed III در سال جاری منتشر می گردد.

بنابر گفته ی کمپانی Ubisoft هیچ بازی از عنوان Assassin’s Creed در سال 2019 منتشر نخواهد شد. بنابراین محتویات افزودنی بازی Assassin’s Creed Odyssey تنها چیزی است که در سال آینده به دست طرفداران خواهد رسید.

کمی از بازی Assassin’s Creed Odyssey

این بازی در یونان باستان جریان دارد و شما قادر هستید به عنوان مرد یا زن در بازی به ایفای نقش بپردازید. همین موضوع باعث شده طرح جلد بازی به شکل دو طرفه طراحی شود و پشت و روی آن با تصویر شخصیت‌ های بازی همراه باشد تا هر بازیکن بسته به سلیقه خود، شخصیت زن (Kassandra) یا مرد (Alexios)  را انتخاب کند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey بسیار جالب به نظر می رسد. چون بسیاری از مواردی که کاربران در Assassin’s Creed مجاز به انجام آن نبوده اند مانند (کشتن غیر نظامیان) امکان پذیر می گردد و سبک بازی احتمالا شبیه بازی GTA دارای سیستم دستگیری خواهد بود. همانند نسخه Origings در این نسخه نیز شاهد حضور یک قابلیت مهم خواهیم بود که به شما اجازه می‌ دهد حیوانات وحشی موجود در محیط را تربیت کرده و از آن‌ها در ماموریت‌ ها و روند بازی کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Assassin’s Creed Odyssey به مقاله ما در سایت کروکوگیم مراجعه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Assassin’s Creed Odyssey برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =