بالاخره انتظارها به پایان رسید و نمرات بازی God of War منتشر شد. بازی God of War PS4 یکی از جنجالی ترین عناوین سال 2018 به شمار می رود. چند روز، قبل از عرضه جهانی بازی، نسخه ای در اختیار سایت های منتقد قرار می گیرد تا بر اساس آن، نظر خود را در ارتباط با عنوان مورد نظر اعلام کنند.

آخرین اخبار واصله از سوی Sony در ارتباط با تاریخ عرضه بازی God of War حاکی از آن است 20 آوریل، بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با نزدیک تر شدن به تاریخ عرضه بازی خدای جنگ، شاهد شایعات و اخبار فراوان پیرامون این بازی بزرگ هستیم. God of War مانند نسخه های قبلی، تنها برای Play Station (PS4) عرضه خواهد شد.

تیم تحریریه کروگیم قصد دارد آخرین اخبار بازی خدای جنگ را به صورت لحظه ای در اختیار کاربران قرار دارد. شما می توانید آخرین اخبار بازی God of War را در قسمت اخبار کروکوگیم دنبال کنید.

نمرات بازی God of War از سایت های منتقد

نمرات بازی God of War
نمرات بازی God of War
  • Gamespot: 10/9
  • IGN: 10/10
  • Metacritic: 100/94(میانگین 54 منتقد)
  • Polygon: 10/10

همان طور که پیش بینی می شد، خدای جنگ بار دیگر توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند. نمرات بازی God of War ، روزهای خوشی را به طرفداران این مجموعه نوید می دهد. با اعلام این نظرات و نقد های مثبت، لحظه شماری برای عرضه بازی God of War سخت تر از گذشته شده است.

سری بازی های خدای جنگ در شماره های قبلی نیز نمرات بسیار خوبی کسب کرده بود. پیش بینی می شود God of War PS4 بتواند صدرِ جدولِ پر فروش ترین بازی های کنسول ps4 را -در ماه های آتی- از آن خود کند.

نقد و بررسی وبسیات کروکرگیم از بازی God of War، به زودی در دسترس بازی دوستان قرار خواهد گرفت.

خرید بازی God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 12 =