PlayLink در کنسول PS4 چیست، چگونه کار می کند و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

کمپانی سونی از طریق سرویس PlayLink برای بازیکنان Playstation امکانات جدیدی در قسمت گروهی بازی ها در نظر گرفته است (با استفاده از تلفن یا تبلت). در اینجا راهنمای کامل ما برای PlayLink کنسول ps4 و اینکه چه زمانی منتشر می شود و چگونه از آن بهره ببرید مشاهده می کنید.

بازی چند نفره در ps4 سرگرم کننده می باشد و شما از طریق این روش مکارانه می توانید به جای یک جفت کنترلر، تعداد زیادی از آنها را در دست داشته باشید. کمپانی سونی از خدمات PlayLink برای PlayStation استفاده کرده تا برای مهمانانی که در خانه شما به مشاهده بازی می پردازند، مشغول و سرگرم شوند.

شما به وسیله یک کنسول ps4 و یک تلویزیون در مرکز خانه می توانید همزمان با برقراری ارتباط با گوشی های خود به صورت گروهی مشغول بازی کردن شوید. ایده ساخت بازی های سرگرم کننده چند نفره به طور خاص برای سیستم PlayLink ساخته شده اند.

با تشکر از گوشی های هوشمند و ویژگی های مختلف آنها که به شما امکان تجربه بازی با دوستان خود را می دهد. حال سوال پیش می آید که سیستم PlayLink چگونه بر روی کنسول ps4 کار می کند؟ چه چیزهایی نیاز دارد؟ چه بازی هایی به زودی خواهند آمد؟ برای پیدا کردن تمامی سوال های خود با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

PlayLink برای کنسول PS4 چیست؟

PlayLink یک پلتفرم جدید است که از طریق یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند به وسیله کنسول ps4 کار می کند. با دانلود این برنامه بر روی تلفن یا تبلت خود هرکسی می تواند به صفحه نمایش بازی کنسول ps4 متصل شود.

در ابتدا به نظر می رسد این اپلیکیشن چیزی شبیه به  PS Remote Play می باشد و هم اکنون شرکت سونی آن را به صورت تکامل یافته برای گوشی های هوشمند ارائه می دهد. این برنامه به شما اجازه می دهد PS4، مستقیم به گوشی از طریق اینترنت متصل شود. با این حال شما نمی توانید بازی را در گوشی خود مشاهده کنید و تنها از طریق گوشی می توانید در بازی شرکت داشته باشید. تلفن و تبلت شما به صورت یک دستگاه کنترل عمل می کند و تلویزیون نقطه تمرکز خود را همچنان حفظ می نماید.

چگونه PlayLink بر روی کنسول PS4 کار می کند؟

به لطف دوربین های ساخته شده، صفحه نمایش لمسی و سنسورهای حرکتی مختلف، گوشی ها می توانند به شدت متفاوت باشند. آنها می توانند به خوبی به شخصیت ها متصل شوند. از جمله آنها می توان به  چرخش گوشی برای کنترل کاراکترهای بازی، آواز خواندن از طریق میکروفن گوشی و خیلی چیزهای دیگر اشاره کرد.

اساسا این پلتفرم جدید PlayLink به شما امکان کنترل چندگانه بدون هیچ گونه هزینه اضافی را می دهد. جالب است که بدانید این سیستم از خیلی کنترلر های دیگر هوشمند تر و پرکاربردتر خواهد بود. شما همواره می توانید از طریق آن در بازی های هیجان انگیز با تعداد نفرات بالا سرگرم و درگیر شوید.

چه بازی هایی در PlayLink در دسترس هستند؟

در حال حاضر تنها چند عنوان در PlayLink راه اندازی شده اند.

در تاریخ 13 تیر بازی That’s You برای این پلتفرم عرضه شد. این بازی یک مسابقه کمدی است که به شما اجازه می دهد تا به سوالات در مورد یکدیگر پاسخ دهید. در برخی از لحظه ها مسلما می خندید و در لحظه های دیگر با جدیت به انجام بازی می پردازید. در این بازی می توانید با حداکثر پنج بازیکن در یک زمان ارتباط برقرار کنید.

خرید بازی That’s You

بازی های دیگر شامل Hidden Agenda ،Knowledge is Power ،Frantics و SingStar Celebration می شود.

Hidden Agenda یک عنوان داستان محور است که به حداکثر 6 بازیکن اجازه می دهد تا به بررسی جرم و جنایت بپردازند. این بدان معناست که تلفن های همراه را برای کنترل نور مشعل و انتخاب گزینه های زندگی یا مرگ انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که چگونه در داستان بازی نمایید.

خرید بازی Hidden Agenda

Frantics شبیه یک بازی کلاسیک و چند نفره می باشد. این بازی به همراه گرافیک مدرن و کنترل شخصیت ها بسیار سرگرم کننده است. این بازی تا حداکثر 6 بازیکن را پشتیبانی می کند.

SingStar Celebrations همانند بازی SingStar است ولی بدون نیاز به دسته و میکروفن. از همین رو هرکسی می تواند در این بازی درگیر شود فقط کافیست گوشی خود را وارد بازی نمایید. SingStar در حال حاضر اجازه می دهد تا بازیکنان از صدای خود در بازی استفاده کنند. لازم به ذکر است این امکانات یک ورودی بی نظیر به حساب می آید.

خرید بازی Singstar Celebration

Knowledge is Power یک بازی مسابقه ای بر پایه شوخی و طنز می باشد. در این بازی حداکثر 5 بازیکن می توانند با هم به رقابت بپردازند و همه چیز در این عنوان به سرعت و دقت معطوف می گردد. به سوالات درست در کوتاه ترین زمان ضربه بزنید تا در مسابقه پیروز شوید.

خرید بازی Knowledge is Power

لطفا نظرات خود را درباره سیستم PlayLink در کنسول ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 7 =