امروز Walmart کانادا، به صورت اتفاقی لیستی از بازی های جدیدی که قرار است در نمایشگاه 2018 E3 معرفی شوند را اعلام کرد. یکی از بازی هایی که همه را سورپرایز کرد، بازی Rage 2 بود. بازی Rage توسط استودیو Software در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت Bethesda منتشر شد و استقبال نسبتا خوبی هم از این بازی آخرالزمانی صورت گرفت. هم اکنون احتمال می‌رود در جریان کنفرانس کمپانی بتسدا در نمایشگاه E3 2018، شاهد معرفی این بازی باشیم.

من در این مورد نمی توانم نظری بدهم اما احساس می کنم شرکت Bethesda از این موضوع اصلا خوشحال نیست.

Rage 2 اولین بار توسط سایت Walmart معرفی شد. هر از گاهی فروشگاه ها به صورت اشتباهی این کار را انجام می دهند. معمولا شرکت ها واکنش خاصی نسبت به این موضوع نشان نمی دهند. اما شرکت Bethesda واکنش مضحکی نسبت به این خبر منتشر کرده اند. البته این را بدانید از اواسط سال 2015، این شرکت در توییتر رسمی بازی Rage 2، بسیار محتاط رفتار کرده است.

حقیقت خبر از سوی شرکت Bethesda

مدت زیادی از انتشار این نشت نگذشته بود که همه از آن مطلع شدند. همچنین شرکت Bethesda هیچ اشاره ای به واقعی بودن یا نبودن این خبر نداشته و تنها به شوخی با تصویر منتشر شده پرداخته است. به نظر بنده این موضوع احتمال اینکه این خبر واقعی باشد را افزایش می دهد. باید برای مطمئن شدن از این خبر، تا نمایشگاه E3 2018 منتظر بمانیم. برای مطلع شدن از اخبار نمایشگاه E3 2018 به لینک مراجعه کنید.

با اینکه برای چیزهای با ارزش باید بهایی پرداخته شود، اما من احساس می کنم در آینده خبرهای بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد. البته کمپانی Hines نیز عقیده شرکت Bethesda را داشته و از اخبار بسیار پیرامون بازی جلو گیری می کند.

لطفا نظرات خود را درباره اینکه فکر می کنید بازی Rage 2 در E3 2018 معرفی خواهد شد یا خیر را در پایین این مقاله برای من، گروه کروکو گیم و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =