بازی PUBG اواخر ماه December از pc خارج شد. اما بازی هنوز برای طرفداران جذابیت دارد و آنها می خواهند دوباره آن را ببینند. به نظر می رسد کمپانی PUBG Corp مکان بهتری را برای بازی PUBG فراهم می سازد. قسمتی از آن یک وب سایت جدید به نام Fix PUBG است.

سوالی که برای همگان پیش می آید درباره نام این سایت است. زیرا ما تا به حال نام آن را نشنیده بودیم.

کمپانی PUBG Corp گفته ما در مسیر پیشرفت خود اشکالات و مشکلات عملکردی داشته ایم و همین موضوع باعث شده بازی ما نتواند پتانسیل واقعی خود را نشان دهد. بنابراین ما فکر می کنیم وقت آن رسیده در مورد آن کاری انجام دهیم.

Fix PUBG به عنوان یک آموزش ماهانه از سوی PUBG Corp خواهد بود. به روز رسانی و بهبود جدید بازی به همراه ویژگی های متفاوت از اهداف این کمپانی به حساب می آید.

هدف از وبسایت Fix PUBG این است که سطح شفافیت بازی را بالا ببرد. کمپین جدید PUBG Corp از August تا October آغاز می شود. آنها تاکید کردند که همیشه به دنبال راهی برای پیشرفت و گسترش PUBG در طول زمان بوده اند.

وب سایت چیزهایی مانند عملکرد مشتری، عملکرد سرور، ضد تقلب، دوستیابی، رفع اشکال، و مسائل کیفیت بازیکن همراه با جدول زمانی خاص برای زمانی که این مشکلات در ماه اوت-اکتبر بر طرف می شود را نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Fix PUBG بروید.

محبوبیت PUBG در ماه های اخیر کاهش یافته این در حالی است که بازی Fortnite به محبوبیت چشم گیری دست پیدا کرد. بازی Fortnite دارای 1.1 میلیون کاربر می باشد این یعنی 2 برابر کاربران  .PUBG از همین رو کمپانی سازنده بازی PUBG شدیدا به دنبال راهی برای غلبه به رقیبان خود می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG و وبسایت Fix PUBG برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 2 =