بر اساس اخبار بازی های ویدیویی بازی God of War در تاریخ 31 فروردین ماه برای کنسول PS4 به بازار عرضه می شود. بازی Kratos ،God of War (کریتوس) و پسرش Atreus (آترئوس) را به جای دنیای یکنواخت یونان، به دنیای نورس اسکاندیناویا می برد و مبارزه را با برخی از تغییرات، مخلوط می کند.

دوستداران بازی God of War روح و روان خود را در این بازی قرار داده اند.

کوری بارلوگ سازنده بازی God of War

کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War گفته است از انتقاداتی که در مورد بازی انجام می شود آگاه است. او از شما می خواهد که قبل از نمایش بازی پیش داوری نکنید زیرا بازی خدای جنگ در مقایسه با نسخه های قبلی پیشرفت زیادی داشته است. شما می توانید قبل از شروع بازی، مقاله ی پیش نمایش بازی خدای جنگ God of War برای PS4 را دنبال کنید.

در واقع کوری بارلوگ در حال انجام تغییرات اساسی در بازی God of War PS4 است و حتی می داند که شاید این تغییرات مورد پسند همه ی کاربران نباشد.

او اضافه کرد که سونی از باز شدن بیش از حد بازی God of War برای PS4 جلوگیری می کند، و اطلاعات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد. زیرا کوری بارلوگ می خواهد بازیکنان، این بازی را به طور کامل تجربه کنند. بازی God of War دارای یک گرافیک خارق العاده برای کنسول PS4 به حساب می آید.

به گفته کسانی که تریلر بازی را دیده اند، God of War بسیار متفاوت خواهد بود و کوری بارلوگ چیزهای زیادی را در آن تغییر داده است.

کوری بارلوگ عقیده دارد که بسیاری از مردم حتی آن هایی که تجربه بازی ویدیوئی نداشته اند باید بازی God of War را امتحان کنند.

بازی God of War یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویانه سوم شخص است که دارای مبارزات بسیار هیجان انگیزی می باشد.

کنترل خشم کریتوس در سری جدید بازی God of War

کریتوس برای سال های زیادی مردی خشن و عصبی بوده به همین خاطر نیاز بود تا پسرش در سری جدید بازی همراه او باشد و اندکی در نحوه ‌ی عملکردش تجدید نظر کند. او بخشی از صفات خود را در آترئوس دیده. به همین خاطر قصد دارد با تربیت درست، وی را از اشتباهاتی که خود در گذشته مرتکب شده، محافظت کند.

شرکت سونی بیان می کند که کریتوس در این سری، مهربان تر نشان داده خواهد شد و او باید گرایش های خشونت آمیز خود را کنترل کند.

مردی که باید بر خشم خود غلبه کند تا بتواند شخصیت فرزندش را بسازد و وظایف پدرانه ی خود را به درستی انجام دهد. کریتوس که به عنوان یک مربی و محافظ نسبت به فرزندش عمل می کند، باید برخی مسائل را با منطق حل کند.

کریتوس خودش را یک الگو برای آترئوس می داند و به همین خاطر در نشان دادن خشم خویش فروتن می باشد. البته ناگفته نماند در هنگام مبارزه با دشمنان، همچنان شاهد خشم کریتوس – مانند دو نیم کردن دشمنان – هستیم.

تغییر سلاح کریتوس

سونی در ویدیوی کوتاهی که از بازی God of War منتشر کرده خبر از تغییر سلاح کریتوس داد. کریتوس این بار به جای استفاده از blades of chaos از تبری به نام Leviathan استفاده خواهد کرد.

کوری بارلوگ از تبر جدید کریتوس تعریف و تمجید کرده و آن را سلاحی جذاب برای مبارزات دانسته است.

بازی God of War داشتن روابط انسانی را به تصویر می‌ کشد. بر اساس اخبار بازی های ویدیویی بازی God of War به طور دقیق 44.46 گیگابایت حجم روی PS4 خواهد داشت.

تغییر قابل توجه دیگری که در بازی خدای جنگ نظر همه را به خود جلب کرده، دوربین بازی است که درست در پشت کریتوس قرار دارد.

بازی God of War در کنار یک بسته ویژه PS4 Pro عرضه خواهد شد که دارای یک کنسول و برخی محتوای دیجیتال است. حتی اگر شما یک صفحه نمایش 4K نداشته باشید بازی دارای یک حالت خاص برای PS4 Pro نیز می باشد.

سونی در پایان ماه اسفند اعلام کرد که توسعه بازی God of War به پایان رسیده است و آماده است بازی را برای تولید انبوه ارسال نماید.

فراموش نکنید که می توانید در قسمت دیدگاه، نظرات خود را با تیم کروکوگیم و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

خرید بازی God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =