امروز چالش های هفته ی دهم بازی Fortnite در دسترس عموم قرار گرفت. چالش های هفته دهم، برای تمام پلتفرم های ps4 ،pc ،xbox1 ،ios و android عرضه شد.

اگر به تازگی شروع به بازی Fortnite Battle Royale کرده اید، توصیه می کنم با مطالعه نکات و ترفندهایی که در مقاله آموزش بازی Fortnite Battle Royale در اختیار شما قرار داده ام، چالش ها را با موفقیت به پایان برسانید.

در این هفته، هفت چالش جدید وجود دارد. برخی از آن ها، مواردی هستند که به طور معمول در Battle Royale انجام می شود.

چالش های هفته دهم، ظاهرا زمینه جدیدی از بازی ارائه می دهد. چالش ابتدایی، از شما می‌ خواهد بر روی هدف‌ های معین شده فرود بیایید. چالش‌ دیگر، از شما می خواهد در میان حلقه‌ های شناور، چتر بازی کنید.

اولین چالش سخت، نابودی 10 دشمن مشخص شده در بازی است. دومین چالش دشوار، از بین بردن سه دشمن در پارکی خوش آب و هوا (Pleasant Park) است. به این ترتیب، با انجام موفقیت آمیز هر یک از این مراحل، 10 ستاره به شما تعلق می گیرد.

چالش دیگری که شما در حین بازی با آن روبرو می شوید، جستجو ی گنج بین Wooden Bridge ،Stone Circle و Red RV است. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، این پل چوبی در قسمت جنوب شرقی نقشه (شهر Tomato)، واقع شده است. در جنوب پل چوبی، دایره سنگی در کنار تک درختی قرار دارد. RV قرمز، شمال شرقی دایره سنگی پنهان شده است. تکمیل هر یک از این ها، به شما ۵ ستاره برای ادامه بازی می دهد.

چالش های هفته ی دهم بازی Fortnite
نقشه گنج

باقی چالش ها عمدتا شامل صرف وقت در مکان های مناسب است. شما باید صندوقچه هایی را در Fatal Fields بیابید. همچنین 12 گنج (به صورت مخفیانه) در مکان‌ هایی با نام ‌های متفاوت پیدا کنید. در نهایت، شما باید 250 ضربه به دشمن وارد کنید. اگر شما تیرانداز ماهری هستید، می توانید با هر نوع سلاحی موفق به انجام این مرحله شوید.

چالش های هفته ی دهم، آخرین بخش از فصل سوم بازی Fortnite است.

لیست کامل چالش های هفته ی دهم بازی Fortnite

چالش جایزه درجه سختی
هفت صندوقچه را در Fatal Fields پیدا کنید. ۵ ستاره آسان
با استفاده از سلاح Headshot، دویست و پنجاه واحد به دشمن آسیب بزنید. ۵ ستاره آسان
12 گنج در مکان‌ هایی با نام ‌های متفاوت پیدا کنید. ۵ ستاره آسان
چتربازی در میان حلقه ‌های شناور ۵ ستاره آسان
جستجو گنج بین دایره سنگی، پل چوبی و RV قرمز ۱۰ ستاره سخت
کشتن 10 دشمن ۱۰ ستاره سخت
کشتن ۳ دشمن در Pleasant Park ۱۰ ستاره سخت

با تشکر از همراهی شما عزیزان، لطفا تجربه ی خود را از بازی Fortnite، پایین همین مقاله در قسمت نظرات برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =