بازیکنان بازی Pokemon Go به زودی شانس اضافه کردن افسانه دیگری از این عنوان را به مجموعه بازی های خود خواهند داشت. کمپانی Niantic اعلام کرد یک آزمایش جدید تحقیقاتی ویژه در هفته آینده آغاز خواهد شد. این موضوع از 29 مرداد 97 آغاز می شود و آنها قادرند با Time Travel Pokemon Celebi روبرو شوند.

این اولین بار نیست که Celebi در بازی Pokemon Go ظاهر شده، بازیکنان که در رویداد Pokemon Go Fest در شیکاگو اول تابستان حضور داشتند با تکمیل یک مجموعه منحصر به فرد تحقیقاتی می توانستند آن را دریافت نمایند.

کاراکتر Celebi اولین سری خود را در Pokemon Gold و Silver آغاز کرد. ورود آن در Go باعث می شود دیگر Pokemon اصلی در منظقه Johto جریان نداشته باشد. کمپانی Niantic می گوید که تلاش های جدید تحقیقاتی مربوط به Gen 2 Pokemon نیز در دسترس خواهد بود و مواردی از آیکون Johto الهام گرفته و به فروشگاه بازی می رسد.

تمام بازیکنان قادر خواهند بود به صورت رایگان پیراهن Celebi را تن کنند. این در حالی است که لباس های HeartGold و SoulSilver به عنوان پاداش بعد از مدتی کسب مدال دریافت خواهد شد.

علاوه بر تجربه استفاده کاراکتر Celebi، با تکمیل مجموعه جدیدی از وظایف در تحقیقات ویژه، بازیکن افزایش XP و آیتم ها و امکانات دیگر را دریافت می کند.

در بازی با انجام وظایف و ماموریت های Celebi بازیکنان پاداش و XP های جدیدی دریافت خواهند کرد.

کسانی که قبلا در Mythical Pokemon در Pokemon Go Fest اسیر شده اند می توانند Candy برای افزاش توانایی و قدرت Celebi کسب نمایند. در همین حال، بازیکنان Pokemon Go هنوز هم می توانند از رویداد معاملاتی فعلی استفاده کنند. تا تاریخ 19 آگوست شما قادرید با 25% تخفیف این معاملات را انجام دهید و در ازای هر معامله 6 عدد Candy به دست آورید.

Niantic اطلاعاتی در مورد Community Day که در تاریخ 22 سپتامبر اتفاق می افتد به اشتراک گذاشته و از ویژگی های Chikorita صحبت کرده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Pokemon Go برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =