بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، Ben Brode (کارگردان Hearthstone) اعلام کرد: امروز کارگردان بازی Hearthstone، از Blizzard جدا می شود و آخرین روز همکاریش با تیم Hearthstone بوده است. خروج Brode، به عنوان شوکی برای طرفداران Hearthstone است. او به منظور راه اندازی یک شرکت جدید که احتمالا در زمینه تولید بازی فعالیت خواهد داشت، از شرکت Blizzard جدا شد. این بازی جالب و هیجان انگیز را می توانید بروی پلتفرم های pc و android تجربه کنید. کارگردان بازی Hearthstone، از Blizzard جدا می شود

Brode، یک متن خداحافظی تهیه کرد و آن را در انجمن ‌های رسمی Battle.net به اشتراک گذاشت. وی از غرور خود در تیم Hearthstone و دستاوردهای بازی نوشت.

مردم به من می‌ گویند، Hearthstone باعثِ نزدیک تر شدنِ افراد خانواده به یکدیگر و همچنین باعث پیدا کردن دوستان صمیمی برای افراد شده است. من به Hearthstone افتخار می ‌کنم. من احساس می‌ کنم که ما یک تاثیر بزرگ بر صنعت بازی داشته‌ ایم. بسیاری از افراد به من می ‌گویند، Hearthstone مشوق آن‌ ها بوده تا خود به یک بازی ساز تبدیل شوند. این باورنکردنی است که شما عضو تاثیر گذار بر زندگی افراد باشید.

در سال 2003، Brode به عنوانِ پیک غذا، مشغول به کار شد. او به طور منظم، غذا را به Blizzard منتقل می کرد – جایی که جلسات کاری در اواخر شب کاملا عادی بود – . پس از مدتی، Brode به عنوان یک تستر شروع به کار کرد. همچنین در تیم طراحان کارت های Hearthstone که در جهان 3 Warcraft بود، فعالیت می کرد. او در نهایت طراح اصلی بازی شد.

Brode در مورد سرمایه گذاری جدید خود گفت:

من قصد دارم شرکت جدیدی ایجاد کنم. احتمالا ما یک بازی ویدیویی بسازیم. اما هنوز چیز دیگری مشخص نشده است. من مشتاقانه منتظر طراحی، برنامه نویسی و خلق چیز‌های جدید هستم.

بخش دیگری از نامه خداحافظی Brode:

 من فردی مشهور هستم، به همین سو، اعتبار زیادی به دست آورده ام. اما هنوز 80 نفر در تیم توسعه وجود دارند. اینها افرادی هستند که کارت ها، رویدادها، ماموریت ها و ویژگی ها را ایجاد می کنند. من اطمینان دارم که این بازی در بهترین حالت پیش خواهد رفت. کاملا مشتاق هستم تا ببینم نسل جدید مدیران، بازی Hearthstone را به کجا هدایت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =