کمپانی مایکروسافت طی کنفرانس Gamescom 2018 در مورد کنترلر جدید بازی PUBG گفت.

کمپانی مایکروسافت در کنفرانس Gamescom 2018 که در Cologne آلمان قرار داشت از دفتر PUBG در کره اطلاعاتی داد. این موضوع مربوط به کنترلر کنسول xbox می شود که در تاریخ 13 شهریور 97 عرضه خواهد شد.

کمپانی مایکروسافت یک کنترلر مخصوص را برای این بازی طراحی کرده و مطمئنا در روز انتشار آن جشن خواهد گرفت. کنترلر محدود بازی PUBG را می توان از هم اکنون پیش خرید کرد. البته بیشتر موارد این کنترلر مشابه کنترلر ساده xbox1 است ولی موضوعات جزئی و تزئینی و کمی اختلاف فیزیکی در آن وجود دارد که می تواند دسته ها را از هم متمایز نماید.

طرح و الگوی کنترلر جدید به صورت digital-camo می باشد که در عکس شماره 1 می توانید مشاهده نمایید. یک حلقه آبی در قسمت چپ دسته طراحی شده است (دایره آبی کوچک که میدان جنگ را محدود می کند). یک X قرمز رنگ که در مرکز دید قرار نمی گیرد در سمت چپ کنترلر قرار دارد که برای کشیدن ماشه بکار می آید.

بازی PUBG

تمامی عوامل جدید با اینکه تفاوت های کوچکی دارد ولی کاملا در نحوه بازی شما می تواند ملموس باشد. کمپانی مایکروسافت برای جلوگیری از تکان دادن انگشتان دست خود، اقدامات احتیاطی را انجام داده است و این اولین کنترلر رسمی xbox به حساب می آید.

کمپانی مایکروسافت همچنین گزینه های سفارشی سازی جدید را برای کسانی که می خواهند یک کنترلر شخصی برای کنسول xbox1 خود داشته باشند می توانند در وب سایت آنها ایجاد نمایند. بازیکنان می توانند رنگ بدنه و دکمه های مختلف را تغییر دهند. اکنون بازیکنان می توانند یکی از 5 طرح جدید را انتخاب نمایند.

تاریخ انتشار کنترلر بازی PUBG

این رویداد تا 8 مهر ماه 97 به صورت محدود امکان پذیر می باشد. تمامی کاربران xbox مطمئنا از شنیدن این خبر به وجد می آیند.

تمامی این اطلاعات را از کنفرانس Gamescom 2018 به دست آورده ایم و بی صبرانه در انتظار انتشار این کنترلرها هستیم.

لطفا نظرات خود را درباره کنترلر جدید بازی PUBG برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =