به نظر می رسد Jonathan Coachman گزارشگر نسخه بازی Madden 19 باشد.

بازی 19 Madden در حال تغییر دادن گزارشگران خود می باشد. ممکن است Jonathan Coachman (گوینده آمریکایی و یکی از شخصیت های برجسته کشتی) در شبکه تلویزیونی ESPN گویندگی این بازی ها را برعهده گیرد.

در سری های قبلی این بازی Larry Ridley گزارشگری بازی ها را بر عهده داشت. هنوز مشخص نیست که Larry Ridley به طور کامل کنار می رود یا در کنار Jonathan Coachman به گزارشگری ادامه می دهد.

Coachman در حال حاضر در WWE (یک شرکت رسانه ای و سرگرمی آمریکایی است که در درجه اول برای کشتی حرفه ای شناخته شده است. این شرکت در زمینه های دیگر، از جمله فیلم ها، املاک و مستغلات، و سایر کارهای تجاری دیگر هم دستی دارد) مشغول فعالیت می باشد.

این اولین بار نیست که Jonathan Coachman صدای خود را به یک بازی ویدیویی قرض می دهد.

به عنوان مثال شما می توانید صدای او را در بازی Black College Football: BCFX: The Xperience گوش نمایید.

از نسخه Madden 17 تاکنون گزارشگران بازی شخصیت هایی همچون Brandon Gaudin و Charles Davis بوده اند. که در یک حرکت بسیار بزرگ و جنجالی،Jim Nantz و Phil Simms جایگزین آن دو شدند.

بازی Madden 19 قبل از سال جدید عرضه خواهد شد. که شروع آن در مرداد ماه می باشد.

بازی های Madden علی رغم پیچیدگی های این ورزش، طوری ساخته شده است که بازیکنان مبتدی نیز می توانند از آن لذت ببرند و لازم نیست که از طرفداران حرفه ای این ورزش باشند تا بتوانند این بازی را انجام دهند. بازی گیم پلی لذت بخشی دارد و همین طور از گرافیک خوبی نیز برخوردار است. بازی بخش آموزشی نسبتا خوبی نیز دارد که اصول گیم پلی بازی را به شما آموزش می دهد. پیشنهاد می کنیم حتی اگر شناخت کافی از این ورزش ندارید این بازی را امتحان کنید.

بازی Madden 19 برای بر روی پلتفرم های ps4 و xbox 1 عرضه شده وبرای اولین بار در یک دهه اخیر بر روی کنسول pc نیز عرضه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 2 =