در حال حاضر بازی Fortnite Battle Royale به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی برای کاربران شناخته می شود. بازی Fortnite چالش های هفتگی بسیار جذابی دارد. چالش های مختلف این  در سایت کروکوگیم بازی هر هفته در دسترس شما قرار می گیرد. بازی فورتنایت برای تمام پلتفرم های Pc  – Ps4 – Xbox 1 – ios در اختیار عموم قرار دارد.

روزانه یک میلیون دلار در جیب بازی Fortnite

برای انجام هر ماموریت ترفندهایی برای رسیدن به هدف وجود دارد. وجود راهنما در بازی Fortnite Battle Royale کمک فراوانی به شما می کند. به شما توصیه می کنم، برای دریافت اطلاعات اولیه از این بازی، مقاله ی آموزش بازی Fortnite Battle Royale را مطالعه نمایید. بازی فورتنایت برای کاربران ios از اول ماه آوریل قابل دسترس بوده است.

بازی فورتنایت برای دستگاه های ios در 30 روز گذشته 25 میلیون دلار درآمد داشته است.

روزانه یک میلیون دلار در جیب بازی Fortnite
بازی Fortnite

رشد روزافزون کاربران بازی Fortnite

اخبار منتشر شده از شرکت Sensor Tower، حاکی از آن است کاربران روزانه یک میلیون دلار برای این بازی در App Store هزینه می کنند. وجود چالش های متنوع در این بازی، یکی از دلایلی است که کاربران را راغب به صرف هزینه ی زیاد برای بازی فورتنایت می کند. این روزها، بازی فورتنایت بعد از اپلیکیشن Netflix، به عنوان دومین App پرفروش و پربازدید App Store مطرح شده است.

یک ماه پس از رویداد Invite-Only، این بازی توانست رکوردهای زیادی را جا به جا کند. در نتیجه، شاهد رشد روز افزون اپ فورتنایت در مقایسه با اپ های بسیار معروفی از قبیل: Mainstays Like Tinder، Pandora و YouTube هستیم. این موضوع نشان دهنده ی میزان رضایت قابل توجه بازیکنان بازی فورتنایت است.

اخبار واصله نشان می دهد، نسخه ios این بازی برای کاربران موبایل به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. همان طور که پیش تر اشاره شد، بازی Fortnite برای تمام پلتفرم های Pc – Ps4 – ios – Xbox 1 عرضه شده است. اگر شما از کاربران این پلتفرم های بازی فورتنایت هستید، لطفا تجربیات خود را از این بازی هیجان انگیز برای دوستانتان در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =