موسیقی بازی shadow of the colossus موسیقی بسیار تاثیر گذاری است. این موسیقی به گونه ساخته شده تا داستان بازی را به شگفتی را روایت کند. سازنده این موسیقی، آقای کو اُتانی Kow Otani است. ایشان در کارنامه خود بیش از ۴۴ انیمیشن، ۱۳ فیلم سینمایی و ۸ بازی ویدیویی از جمله diablo 3 را دارا می باشد (تصویر پایین). موسیقی این بازی شما را به درون بازی می برد تا بتوانید از پسِ غول های بسیار بزرگ آن برآیید.

بازی shadow of the colossus
کو اُتانی Kow Otani، سازنده بازی shadow of the colossus

بازی shadow of the colossus در سال 2005 بر روی کنسول ps2 عرضه شد. در زمان عرضه سر و صدای زیادی بپا کرد. کارگردان این بازی، فامیتو اواِدا است. وی یک بازی ساز کاملا مستقل است که هیچگاه به فروش بازی خود فکر نمی کند. بازی های دیگر او ICO و the last guardian می باشند. وی همانند یک کارگردان مستقل هالیوود، به خوبی می داند چه بسازد تا بازیکن های بازی های ویدیویی میخکوب آن شوند. از جوایز بی شمار او می توان به بفتا و بسیاری دیگر اشاره ای داشت.

بدون شک بازی shadow of the colossus یک بازی بسیار عجیب و خاص است. این بازی در سبک و استفاده از احجام بزرگ (همان 16 غول معروف) سنت شکنی متعددی داشته است. اگر علاقه مند به خواندن نقدی از این بازی زیبا هستید می توانید، مقاله ای در این رابطه تحت عنوان، “بازسازی بازی shadow of the colossus یا خلق یک شاهکار؟” را مطالعه فرمایید.

در زیر موسیقی این بازی شگفت انگیز برای شما عزیزان قرار داده شده تا به جنبه های بیشتری از این بازی مهیج دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =