آخرین بازی Assassin’s Creed تماما در مصر باستان جریان دارد. در نسخه بازی Assassin’s Creed Origins با مبارزات جدید تری نسبت به نسخه های قبلی رو به  رو می شویم. اولین نسخه Assassin’s Creed در سال 2007 عرضه شد و هم اکنون این بازی در سال 2017 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 به انتشار رسید. این بازی ویدیویی عظمت مصر باستان را به نمایش می کشد. این دنیای بیابانی تا حدی توانست توجه بازیکنان و منتقدین را به خود جلب کند.

pc      ps4      xbox1      بازی Assassin’s Creed: Origins


سازندگان بازی Assassin’s Creed Origins

بازی Assassin’s Creed Origins توسط استودیو فرانسوی Ubisoft Montreal و شرکت Ubisoft طراحی و منتشر شده است. Eric Baptizat چهل و هفت ساله طراح این بازی مشهور است. Jean Guesdon و Ashraf Ismail کارگردانان بازی Assassin’s Creed Origins تلاش های بسیاری برای جلب توجه بازیکنان به عمل آورده اند. البته باید بدانید این بازی نتوانست کسی را شگفت زده کند.

گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins

بازی Assassin’s Creed Origins به سبک اکشن و ماجراجویانه ساخته شده است و دید بازی سوم شخص می باشد. بازی اهداف خاصی را در مسیر ماموریت های خطی دنبال می کند. تمام ماموریت ها از طریق داستان بازی پیش می رود. علاوه بر ماموریت های اصلی بازی، بازیکن می تواند آزادانه در محیط، به کشف مکان های مختلف یا ماموریت های اختیاری بپردازد. بازی نقشه ای در اختیار گیمر قرار می دهد تا مکان مورد نظر خود را انتخاب کند.

نقد و بررسی بازی Assassin's Creed Origins
صحنه ای از بازی

در مسیر بازی اسب، شتر، سلاح، قایق و دیگر تجهیزات در اختیار شما قرار می گیرد. حالت دید عقاب برای کنترل بیشتر در بازی وجود دارد. برای کشف درون دریا، با نیروهای دریایی به جنگ می پردازید. مکانهای بازی طوری طراحی شده اند تا شما، سبک خود را برای انجام اهدافتان انتخاب کنید. در بازی، استراتژی و برنامه ریزی برای پیروزی در جنگ بسیار مهم است. کاراکتر بازی به راحتی از کوه ها و دیوارهای بلند بالا می رود.

سلاح های بازی به دلیل سبک تاریخی و قدیمی، به صورت شمشیر و کمان می باشد.

بعد از گذشت مدت زمانی از سری بازی های Assassin’s Creed احساس تکراری شدن می کنید. این اتفاقِ بد در تمام نسخه ها مشاهده می شود. با وجود جهان باز بودن بازی، بعد از مدتی از مشاهده موجودات تکراری بازی، خسته خواهید شد. البته وجود شخصیت های تاریخی مثل ژولیوس سزار و کلئوپاترا به بازی جذابیت خاص بخشیده است.

داستان بازی  Assassin’s Creed Origins

بازی Assassin’s Creed Origins با تمام خشن بودن، مسائل عاطفی نیز در داستان خود گنجانده است. بایک و همسرش با تمام موانع موجود بر سر راه خود مقابله می کنند. بایک با گروه Ancients در نبرد است. ارتباط بین کاراکترهای بازی به خوبی به نمایش درآمده است. بایک گاه در نقش یک مرد عاشق و گاه به صورت یک جنگجوی تروریست وظایف مهمی را به دوش می کشد. بایک گاهی به افکار گذشته خود سفر می کند و همچنین او در این مسیر، رنج های بسیاری را متحمل می شود.

شما می توانید علاوه بر بایک با شخصیت Aya (همسر بایک) نیز به بازی بپردازید. البته نمی توانید از آیا به عنوان یک جنگجو در میدان جنگ استفاده کنید. بلکه در بعضی از بخش های داستانی در نقش آن ظاهر می شوید.

گرافیک بازی کاملا زیبا و لذت بخش طراحی شده است. تمام صحنه ها و جزئیات مصر باستان، برای بازیکن قابل رویت می باشد. موسیقی زیبا و دلنشین در کنار صحنه های تاریخی و جذاب، باعث می شود شما کاملا حس کنید درون مصر باستان در حال قدم زدن هستید.

جمع بندی کلی از بازی Assassin’s Creed Origins

این بازی به دلیل مشکلاتی از جمله وجود باگ ها و گیم پلی خسته کننده، نتوانست به عنوان شاهکار خود را معرفی کند. ولی اگر از طرفداران بازی Assassin’s Creed هستید قطعا از این نسخه نیز لذت خواهید برد.

این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Assassin’s Creed Origins برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Assassin’s Creed Origins

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =