بازی Attack on Titan 2 در سال 2016 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch به بازار عرضه شد. این بازیِ ژاپنی با وجود نقص ها، به وسیله داستان درگیر کننده و طراحی جالب خود، توجه بازیکنان را به خوبی به خود جلب کرده است. در ادامه مقاله با این بازی اکشن بیشتر آشنا خواهید شد.

xbox1          nintendo switch           pc          ps4          بازی Attack on Titan 2


تاریخچه بازی Attack on Titan 2

بازی Attack on Titan 2 توسط استودیو Omega Force و شرکت Koei Tecmo طراحی و منتشر شده است. نسخه اول Attack on Titan در سال 2013 به دلیل طراحی عالی و نکات خاص، توانست موفقیت چشم گیری برای طراح بازی رقم بزند. در قسمت اول نسبت به قسمت دوم، محیط بازی متراکم تر بوده است.

البته قسمت دوم بازی به دلیل شباهت زیادش به نسخه اول، برای طرفدارانِ این بازی خسته کننده و تکراری به نظر می آید. اما مطمئنا در داستان های بازی غرق خواهید شد. در این بازیِ نقش آفرینی، پس از هر مبازره پاداش دریافت خواهید کرد.

گیم پلی و داستان بازی Attack on Titan 2

شما در این بازی شخصیت مورد علاقه خود را می سازید. انتخاب دیالوگ های بین شخصیت های مختلف بازی نیز بر عهده شما است. موضوع دوستی و ارتباط موثر، بسیار تاثیرگذار خواهد بود زیرا توانایی های جدید به شما می آموزد. برای ارتقا سلاح ها و خرید مواد مورد نیاز، می توانید از مراکز فروش استفاده کنید.

داستان بازی Attack on Titan 2 مربوط به درگیری بین انسان ها و تایتان ها است. تایتان ها، نوعی غول های بزرگ ِغذا خوار هستند.تایتان ها که در مکان خاصی نگهداری می شدند راه فراری پیدا کرده اند. انسان ها برای جلوگیری از انقراض به دست تایتان ها، با آنها به مبارزه می پردازند. جالب است بدانید این موجودات تنها توسط ضربه و برش بر روی گردن خود از بین می روند. بعد از کشتن تایتان ها جوایزی به شما تعلق خواهد گرفت.

بازی Attack on Titan 2
مبارزه با تایتان ها

شما از مناطق جنگلی، دره های سبز و شهرهای بزرگ عبور خواهید کرد. به وسیله کنترل دستگاه ODM در بین ساختمان ها و اشیا عبور می کنید. (Omni-directinel mobility) یک ابزار قابل حمل است که شرایط حرکت در تمام جهات را برای شما میسر می کند. از ODM به عنوانِ وسیله ای برای پرواز و عبور در سراسر مسیر لذت خواهید برد. این موضوع شبیه به تارهای اسپایدرمن می باشد. باید لنگرهای خود را به یکی از 5 نقطه موجود بر روی بدن تایتان وصل کنید سپس سلاح خود را پرتاب کنید. در ابتدا ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد اما وجود اهداف مختلف باعث جذابیت در طول مبارزه و گیم پلی بازی خواهد شد.

بازی Attack on Titan 2
دستگاه ODM متصل به کاراکتر بازی

ستاره های بازی، Titan ها هستند. زیرا با حرکات مضحک و نگاه های وحشت زده شان، باعث تنوع در گیم پلی می شوند. هرچه به مراحل بالاتر نزدیکتر شویم تایتان ها سریع تر وتهاجمی تر خواهند شد. در بعضی مواقع افرادی را مشاهده خواهید کرد که توسط تایتان ها اسیر شده اند. وظیفه شما آزادی و نجات آنها است.

موسیقی و صداگذاری بازی Attack on Titan 2

گرافیک خوب بازی به وسیله موزیک تاثیر گذارش توانسته حس و حال حماسی را به خوبی منتقل کند. حس و حال ترس در صدای کاراکترهای بازی بسیار جالب است. صداگذاری شخصیت ها به زبان ژاپنی انجام شده، البته نگران نباشید چرا که زیرنویس انگلیسی در تمام طول بازی وجود دارد.

حالت آنلاین

شما همچنین می توانید در گروه های 4 نفره به صورت آنلاین با همراهی گروه 4 نفره دیگری به مبارزه با لشگری از تایتان ها بپردازید. البته این را بدانید، هر گروهی که ضربه نهایی را بزند برنده خواهد شد. نکته جالب دیگر اینکه شما می توانید بازی Attack on Titan 2 را در 3 حالت آسان، متوسط و سخت تجربه کنید.

و در آخر، بازی Attack on Titan 2

ادغام داستان ملودرام و کشتن تایتان ها، باعثِ جذابیت و هیجانِ هرچه بیشتر گیم پلی در بازی Attack On Titan 2 شده است. البته این را بدانید ماموریت های بازی بعد از مدتی تکراری و خسته کننده خواهد شد. اما برای کسانی که تا به حال این بازی را تجربه نکرده اند، می تواند سرگرم کننده و جالب به نظر بیاید. این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و Nintendo switch در بازار بازی های ویدئویی موجود است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Attack on Titan 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان در قسمت پایین همین مقاله به صورت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =