اتمسفر بازی Bravo Team در زمان مدرن به صورت تخیلی ساخته شده است. بازی در اروپای شرقی جریان دارد. این بازی گروهی، به صورت انحصاری در سال 2018 بر روی ضمیمه واقعیت مجازی (vr) کنسول ps4، طراحی و عرضه شد. این بازی را می توان به صورت آنلاین با همکاری یک بازیکن دیگر انجام داد. در ادامه به بررسی این بازی هیجان انگیز می پردازم.

vr     ps4     بازی Bravo Team


سازندگان بازی Bravo Team

بازی Bravo Team توسط استودیو Supermassive Games و شرکت بزرگ Sony Interactive Entertainment طراحی و منتشر شده است. همچنین طراح این بازی واقعیت مجازی، Keith Linares می باشد.

من این بازی را انجام نداده ام اما، صحنه ها و گیم پلی بازی بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. اینکه شما در واقعیت مجازی، این بازی  را انجام دهید، مانند این است که شما واقعا در میدان جنگ قرار دارید.

نگاه کلی به بازی Bravo Team

بازی Bravo Team را می توانید تکنفره یا به صورت آنلاین در گروه 2 نفره بازی کنید. ارتباط شما با هم گروهی ها (Bot) در بازی، بسیار تاثیرگذار است. زیرا شما برای موفقیت در بازی مشغول ساخت استراتژی منحصر به فرد خود خواهید بود. شما و هم تیمی ها از طریق وسایل موجود، برای زنده ماندن تلاش می کنید. همچنین شما برای تیراندازی، باید اسلحه خود را در نقاطی که علامت گذاری شده اند قرار دهید سپس ماشه را بچکانید.

ارتباطات کلامی بین بازیکنان برای تصمیم گیری های مهم، ضروری می باشد. این تصمیمات شامل تشخیص و مبارزه با دشمن، برای زنده ماندن می شود. مبارزات هیجان انگیز در یک محیط بی نظیر، باعث جذابیت بازی می شود. برای اینکه بازی به صحنه های سینمایی تبدیل شود، وجود دشمن هر از گاهی از پشتِ سر، حس می شود.  دشمنان بسیار هوشمند می باشند و تصمیمات خاصی برای غافلگیری بازیکن انجام می دهند.

بازی Bravo Team
صحنه های بازی

هنگام مواجه شدن با موانعی مانند آتش، باید خم شوید تا در آن غوطه ور نشوید. همین اتفاقات فیزیکی، شما را در دنیای بازی به صورت قابل لمسی قرار می دهد. البته به همین دلیل برای کودکان زیر 17 سال توصیه نمی شود.

بازی Bravo Team در بخش اروپای شرقی جریان دارد. دنیای بازی کاملا تخیلی بوده و شما با همکاری دوستانتان به مبارزه با دشمنان می پردازید. تفنگ PSVR Aim، رفلکس تیراندازی را به شما منتقل خواهد کرد و همین موضوع بیشترین تاثیر را روی گیم پلی می گذارد.

حرف آخر درباره بازی Bravo Team

مناظر منحرف کننده بازی، باعث می شود شما بیش از پیش از بازی لذت ببرید. اما همین صحنه ها به سختی اجرا می شود. همین موضوع باعث می شود با اینکه از بازی لذت می برید به زودی از آن خسته شوید. بازی Bravo Team با تمام صحنه های ظلم و ستمی که نشان می دهد می تواند سرگرم کننده باشد.

اگر کنسول psvr را در اختیار دارید، توصیه می کنم این بازی را حتما تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Bravo Team برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین این مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت

 

  • سرگرم کننده با اهدف مشخص
  • حالت co-op
  • اعتیاد آور
نکات منفی

 

  • بازیکن را گنگ می کند در برخی قسمت ها

خرید بازی Bravo Team

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =