بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze از سال 2014 به صورت انحصاری بر روی کنسول Nintendo Wii U عرضه شده بود. هم اکنون پورت افزایش یافته آن برای Nintendo Switch در سال 2018 پا به دنیای بازی های ویدیویی گذاشته است. این بازی ساده، بسیار لذت بخش طراحی شده. البته ویژگی های نسخه سوئیچ، کمتر از Wii U می باشد. البته در نسخه جدید بازی خبری  از شخصیت منفی نمی باشد. زیرا در قدیم دختری را از دست این میمون بد جنس نجات می دادیم ولی هم اکنون اینگونه نمی باشد. در ادامه مقاله برای آشنایی بیشتر درباره این بازی با ما همراه باشید.

سازندگان بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze

بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze در استودیو آمریکایی Retro Studios طراحی و توسط شرکت موفق Nintendo به انتشار رسید. بازی هایی که توسط نینتندو ساخته می شود اکثرا از گیم پلی جذاب و گرافیک نسبتا معمولی تشکیل می شوند. این موضوع توانسته این شرکت را به موفقیت چشم گیری برساند. از همین رو بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze جزو بازی های جذاب و سرگرم کننده می باشد.

گیم پلی بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze

بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze شما را با 6 دنیای متفاوت آشنا می کند. البته بازی چالش های اختیاریِ نیز برای شما در نظر گرفته. این مراحل را، هم می توانید به تنهایی سپری کنید، هم با همکاری Dixie، Diddy و Cranky به پایان رسانید. Dixie توانایی بیشتری در زیر آب دارد و جهش های بهتری انجام می دهد. Diddy می تواند در جای خود بچرخد و مانند نسخه پیشین دارای یک جت پک است. Cranky توانایی پرش در هنگام مبارزه را دارا می باشد. همچنین گزینه دیگری برای بازی با دوستان وجود دارد که کاراکتر فرعی دیگری مستقل از شما کنترل می شود. شخصیت های بازی به راحتی قابل تغییر می باشند. هنگامی که کاراکتر خود را عوض می کنید یک بشکه روی شخصیت فعلی شما می چرخد و کاراکتر جدید ظاهر می شود.

مکانیک بازی نسبت به نسخه های پیشین خود، پیشرفت چشم گیری داشته. بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze سرشار از چالش های جالب بوده که می تواند ساعت ها بازیکن را به خود سرگرم کند. همچنین این بازی سرشار از رمز و راز و انتخاب راه های درست به عهده بازیکن است.

بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze با اینکه مخصوص کودکان و نوجوانان می باشد اما دیالوگ ها و صحبت های به شدت زشتی در آن مشاهده می شود. این موضوع کمی مشکل برانگیز خواهد بود. (البته تمامی این صحبت ها به صورت طنز و خنده دار طراحی شده اند).

بازی Donkey Kong Country Tropical Freeze
صحنه ای از بازی

بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze در مکان هایی هم چون جنگل، ساحل و قطب جریان دارد. در مسیری که طی می کنید باید حواستان به جمع آوری لوازم مورد نیازتان نیز باشد. وجود وسائل نقلیه ای مثل اسب تک شاخ و گاری در بازی بر جذابیت گیم پلی می افزاید.

مرحله های زیر آب دقیقا مانند گذشته می باشد و تغییری نکرده است.

آیتم های موجود در بازی در روندِ پیشرفت شما بسیار موثر خواهند بود. (به طور مثال، آیتم های قرمز رنگی که برای افزایش سلامت کاراکتر، طراحی شده اند). همچنین در مسیر، سکه هایی به شکل موز وجود دارد که با بدست آوردن آنها شما می توانید، بر روی دشمنان خود صدماتی متنوع وارد کنید.

بخش Co-Op بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze به صورت 2 نفره اجرا می شود. این بخش لذت بخش و جذاب خواهد بود. البته این را بدانید یک نفر حتما باید کاراکتر دانکی کانگ را به عهده بگیرد.

امتیازهای به دست آمده را می توانید در پروفایل خود به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر یکی از دوستانتان رکورد شما را بشکند به شما گزارش خواهد شد و جزئیات آن به صورت دقیق نمایان می شود.

داستان بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze

گروهی از وایکینگ های غربی به جنگل دانکی کانگ ها حمله و تمام آن منطقه را به یخبندان تبدیل کرده اند. از اینجا به بعد گروه دانکی کانگ وارد سفری جذاب می شوند.

گرافیک بازی به صورت انیمیشن (کارتونی) طراحی شده و شما را در دنیایی رنگارنگ و زیبا قرار می دهد. در این دنیا، تمامی عوامل طبیعی مانند باران، برف و… به وفور رخ می دهد. این موارد باعث چالش برانگیزتر شدن بازی می شود. کیفیت تمامی صحنه ها به صورت HD و رزولوشین بالا طراحی شده است. در این نسخه شاهد هیچ گونه افت فریم نخواهیم بود.

در آخر، بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze

بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze ترکیبی بین بازی های قدیم و جدید را شامل می شود. این موضوع باعث می شود تمام علایق بازیکنان را تحت پوشش خود درآورد. این بازی شما را به چالش های مختلف می کشد و بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود.

بازی  Donkey Kong Country: Tropical Freezeبه صورت انحصاری برروی کنسول Nintendo Switch در سال 2018 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =