بازی ترسناک و ماجراجویانه Draugen به تازگی منتشر شد. بازیکن در این بازی به حل معماها و برطرف کردن مشکلات پیش روی خود می پردازد. بازی Draugen در زمان گذشته مربوط به 1923 جریان دارد. بازیکنان همچنین می توانند از این عنوان در پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 استفاده نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این بازی وهم آلود بیشتر آشنا شوید.

سازندگان بازی Draugen

کمپانی 7 ساله Red Thread Games در طراحی و انتشار بازی Draugen نقش داشته است. این کمپانی در نروژ قرار دارد و به جز این بازی، عنوان دیگری با نام Dreamfall Chapters را در سال 2014 برای خود ثبت نموده اند. بازی دیگری به نام Svalbard در راه می باشد البته هنوز تاریخ انتشار آن نامشخص است.

گیم پلی بازی Draugen

بازی Draugen یک مجموعه راحت از سرنخ ها می باشد که در نهایت منجر به یک پایان خوب می شود. این چیزی است که شخصیت اصلی Edward Charles Harden به Lissie 17 ساله می گوید و به وسیله گسترش بازیکن ها رمز و راز بازی آغاز می شود. پایان بازی Draugen قطعا بی نظیر است اما صرف نظر از این که شما اسرار خود را به طور منظم حل کنید.

شما در این بازی مناطق کوهستانی، جنگلی و ساحلی را مشاهده خواهید کرد و این نشان می دهد تنوع در زمینه بالا می باشد. روستای Graavik بسیار زیبا است زیرا نور خورشید از طریق برگ های درخشان در مسیر شما رانده می شود و ستاره های کوهستانی بر روی ابرها فرو می ریزند. البته نا گفته نماند که نام بازی از افسانه ها و اساطیر نورس و اسکاندیناوی الهام گرفته شده است. همه چیز در واقع بسیار کامل می باشد و آن را غیر واقعی می نماید. این اشتباه است که این یکی از دوگانگی های مرکزی بر اساس روایت است.

بازی Draugen

این شهر همانطور که می بینید کاملا خالی است و همه این زیبایی های طبیعی به تنش ملموس می رسند. زیرا شما کشف می کنید که چگونه روحیه و تراژدی عمیق در روستای غیرقابل قبول اجرا می شود. از آنجایی که این یک ماجراجویی در زمینه اکتشاف اول شخص است آشنایی با برخی از روایات که در آن ژانر مورد انتظار بوده کمتر تاثیر گذار می باشد.

شما باید در این بازی تمامی اطلاعات مخفی را کشف نمایید تا بفهمید چه اتفاقی در این مکان در حال رخ دادن است. همچنین وظیفه دارید از خود محافظت نمایید تا زنده بمانید. همانطور که گفتم این بازی از یکی از اساطیر به نام نورش نشات گرفته و در واقع بازسازی شده است.

رمز و راز مرکزی شهر به شخصیت های منحصر به فرد و جذاب با زندگی پیچیده ای تبدیل می شود، اما این شخصیت ادوارد است که قدمت دارد. Draugen در موضوعات ساده، مانند روایت whodunit noir و پیچیده تر از آن، مانند روانشناسی، تروما، و خطرات انزوا، در معرض دید قرار دارد. ایده های پیچیده ای از طریق ادوارد به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرند و رمز پایه را به صندلی عقب تحمیل می کنند. اگر چه این یک سفر روان پردازانه تر برای ادوارد است اما روایت را دور از رمز و راز ساکنان Graavik در یک لحظه محکم رها می کند.

هیجان انگیز است که تاریخچه شهر رها شده را از هم جدا کنید و حوادثی آن را برطرف کرد، حتی اگر تفسیر شما برای تصمیم گیری در مورد عناصر فراطبیعی یا بازی ناپاک در کار باشد.

داستان بازی Draugen

این بازی در نروژ و سال 1923 جریان دارد. Edward و Lissie از Hanover به یک روستای ماهیگیری در نروژ سفر کرده اند تا به جستجوی خواهر کوچکتر ادوارد، الیزابت، که گم شده بروند. همه چیزهایی که در مورد این سه شخصیت اصلی یاد می گیرید، از طریق مکالمات بین Edward و جوان نگهبان است. تعامل بین این دو از طریق گفت و گو به طور طبیعی جریان می یابد. شما می توانید مداخله کرده و مکالمات را شروع، ادامه و یا سکوت را انتخاب کنید. این درگیر شدن شما در تغییر شخصیت ادوارد است و مهم می باشد، زیرا او در غیر این صورت یک شخصیت نسبتا یکپارچه و روایت خطی دارد.

بازی Draugen

در مقابل، Lissie یک رویکرد وحشی و آزاده به زندگی دارد. در واقع،  Lissieنقطه مقابل Edward است، واقعیتی که به عنوان رمز و راز مرکزی بازی پوشیدنی تر می شود. اجرای پشت هر یک از شخصیت های اصلی شخصیت آنها را قوی تر می سازد. همچنین صدا و گفتگوی کاراکترها تمامی حالت آنها را قوی تر می سازد.

موسیقی و گرافیک بازی Draugen

موسیقی و صداگذاری شخصیت ها مطابق بالا یکی از بخش های مهم شخصیت پذیری داستان می باشد و بسیار در گیم پلی تاثیر مثبت داده است.

گرافیک بازی شامل تمامی جزئیات و حالات مرموز و رمز آلود می باشد تا بازیکن را درون بازی غرق نماید.

و در نهایت بازی Draugen

Graavik زیبا و فراموش نشدنی می باشد و لذت در تماشای ادوارد و لیسی رشد و تغییر هسته ای از موفقیت Draugen در ساخت شخصیت و نوشتن است. مسلما شما می توانید از این بازی به خوبی سرگرم شوید و لذت ببرید. اتفاقات جالب در این بازی نشانه یک طراحی خوب و قانع کننده از استودیو سازنده به حساب می آید. از هم اکنون می توانید این بازی را بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 تجربه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Draugen به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =