شما می توانید مسابقات اتومبیل رانی Formula One را در بازی F1 2019 تجربه کنید. مسلما تمام علاقه مندان به بازی های Racing با این عنوان آشنا هستند. خودروهای بین المللی در این بازی خودنمایی می کند و بازیکنان می توانند در این عنوان به خوبی به رقابت بپردازند. این بازی از تاریخ 7 تیر 98 بر روی پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد. در ادامه مقاله با این عنوان بیشتر آشنا خواهید شد.

سازندگان بازی F1 2019

این بازی توسط کمپانی Codemasters طراحی و منتشر شده است و بی شک یکی از بهترین عنوان های رقابتی را به ارمغان آورده است.

گیم پلی بازی F1 2019

شما ممکن است احساس کنید Formula 1 در سال 2019 با غلبه بر تسلط تیم بر مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019 کم می باشد مگر اینکه از طرفداران مرسدس بنز باشید. اما در کل Codemasters F1 2019 چیزی جز رکود نیست و در حال ارائه یک نسخه هیجان انگیز، ایده آل و ورزش برتر در جهان است. این بیشتر به تعداد قابل توجهی از عناوین قبلی با حالت حرفه ای عظیم و محتوا کلاسیک بستگی دارد.

با این حال، پیشرفت های بزرگی مانند مسابقات FIA Formula 2 World Championship و مسابقات آنلاین برنامه ریزی شده، حتی سریعترین اتومبیل ها در جهان دیده می شوند. عملکرد منوها از سال های گذشته بر گرفته شده، بنابراین پیدا کردن حالتی که می خواهید بازی کنید بسیار آسان خواهد بود. بازی انفرادی شامل حالت حرفه ای درخشان است. Grand Prix برای مسابقات بخش انفرادی و مسابقات متعدد برای قهرمانی در این بازی دیده می شود. با هر حالت چیزی متفاوت و لذت بخش به بازیکنان ارائه می شود بنابراین پیش از بازی گروهی حتما یکی از آنها را انتخاب نمایید. اما مانند سال های گذشته، این حالت حرفه ای است که به شما تجربه کامل و پرطرفدار را ارائه می دهد که بیشتر در قلمرو فانتزی های ورزشی قرار گرفته است. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از مسابقات دیده می شود.

بازی F1 2019
تصویر شماره 1: صحنه ای از مسابقات بازی F1 2019

در حالت های حرفه ای قبلی، شما به سادگی یک تیم F1 را برای رقابت انتخاب می کنید، برخی از اهداف قرارداد را تنظیم کرده و شروع می کنید. اما کار حرفه ای F1 2019 با بیشتر از بازگشت به سری Riders Race Codemasters آغاز می شود، به شما این امکان را می دهد که از قهرمانی Formula 2 که اخیرا اضافه شده است، شروع کنید تا قدم بزرگی بردارید. این یک فصل کامل نیست، بلکه مجموعه ای از سناریوهایی است که در آن شما با دو رقبای فانتزی، Lukas Weber و Devon Butler برخورد می کنید. در حالی که این کار را با یک سری از صحنه های ایجاد رقابت بین سه نفر آغاز می کند، هنگامی که همه شما به فرمول 1 وارد می شوند، لحظات شخصی دوباره نمی آیند؛ زیرا آنها با رونوشت های ایمیل بی نظیر مصاحبه های رسانه ای خود جایگزین شده اند. این شخصیت ها برای رنگ و لعاب بیشتر به بازی افزوده می شوند.

علاوه بر این ها یک حالت حرفه ای تغییر راننده بین تیم ها وجود دارد. تمام رانندگان شبکه می توانند مکان های خود را به فروش برسانند، این کار به صورت خودکار بر اساس عملکرد قبلی خود انجام می شود. این باعث می شود که برخی از تغییرات شگفت انگیز در پویایی قدرت بین تیم های فعلی F1، منجر به نتایج شگفت انگیز و اجرا به طور مداوم جذاب به نظر برسد. در حالی که این امر باعث می شود که رانندگان جایگزین شوند، به ویژه از طریق رانندگان فانتزی به بازی افزوده می شود تا بازی ها بیشتر شوند.

بازی F1 2019 ضمن دریافت خودروهای جدید و متعدد، رانندگان جدید و حتی طراحی های کاملا مطابق با اتومبیل های F1، طی قراردادهای تبلیغاتی که با کمپانی هایی نظیر AMD به امضاء رسانده است. همانند خودروهای F1 واقعی نام آنها را بر روی اتومبیل های F1 درج خواهد کرد.

شما می توانید انتخاب کنید که رانندگان فانتزی را نداشته باشید، اما این بدان معنی است که سری feeder را به طور کامل پر می کنید و ماشین های Formula 2 برای این کار بسیار سرگرم کننده هستند. اتومبیل های Formula 2 در سال 2019 از قدرت کمتری بهره مند هستند وهمین موضوع باعث می شود با سرعت کمتری همراه باشد. به همین ترتیب، آنها را در یک مکان مناسب برای مبتدیان برای درک چگونگی رقابت با خودروی سبک و چابک بدون نیاز به قدم زدن مستقیم به قدرت F1 ایجاد می کنند. در تصویر شماره 2 درون کابین راننده از دید بازیکن دیده می شود.

بازی F1 2019
تصویر شماره 2: کابین درون راننده در بازی F1 2019

AI در بازی سال گذشته حال حاضر شجاعانه است، به دنبال شکاف ها و مبارزه با زمانی که فکر می کردم که این فرصت را داشته باشد. اما F1 2019 یک اصلاح بیشتر از این است، واکنش نشان می دهد به طوری که احساس کنید شما در برابر سایر بازیکنان انسانی رقابت خواهید کرد. خودروها خود را به خوبی با چرخش مسابقه ای و گیم پد رانندگی می کنند، هر دو احساس سریع و واکنش نشان می دهند. هنگامی که شما در کابین راننده هستید، بسیار لذت بخش و فریبنده است. مهندس مسابقه در طول مسابقه با شما صحبت خواهد کرد، شما را از تمام اطلاعات مهم مطلع خواهد کرد. با استفاده از میکروفون می توانید سؤالاتی در مورد توقف گودال یا وضعیت لاستیک های خود بپرسید یا به آنها بگویید که آنها را خاموش کنند و یا به حداقل برسانند.

آب و هوا بر روی رانندگی شما متاثر می باشد و باید تا می توانیم این اتفاق را کنترل نمایید. یک five-lap گاها می تواند سرگرم کننده باشد. لیگ ها یک لیست خوشامدگویی هستند که به شما و گروهی از افراد علاقه مند می دهد که در یک فصل چند نفره از ساخت خود شرکت کنند. لیگ های انجمنی در طول بازی های F1 در طول سال ها شکل گرفته اند، اما داشتن آن به طور مستقیم در این بازی، خوش آمد گویی به کسانی است که این لیگ ها را در خارج از کشور اجرا کرده است. حوادث برنامه ریزی شده نیز یک ویژگی جدید است که به شما اجازه می دهد تا هر زمان که مایل هستید تمرین کنید و بعد از آن برنامه ریزی نمایید تا رقابت ها به خوبی انجام دهید. همچنین سفارشی سازی پخشی است که به شما اجازه می دهد تا اتومبیل، لباس، دستکش، و کلاه ایمنی خود را شخصی نمایید. برخی از طرح ها رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر را می توانید با پرداخت پول به دست آورید.

موسیقی و گرافیک بازی F1 2019

گرافیک بازی عالی به نظر می رسد و بخش ها و جزئیات به شدت واقع بینانه طراحی شده اند.

همانطور که انتظار می رود بخش موسیقی نیز خوب و مورد قبول می باشد.

و در نهایت بازی F1 2019

بازی محبوب و جذاب F1 2019 به خوبی توانسته توجه بازیکنان و منتقدین را به خود جلب نماید. همواره علاقه مندان به بازی های مسابقه ای می توانید از این بازی نهایت لذت را کسب کرده و به خوبی سرگرم شوید. از هم اکنون بازی F1 2019 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی F1 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت
  • مسابقات آنلاین و لیگ های برنامه ریزی شده، مسابقات چند نفره را آسان تر می کند
  • راننده تغییر در حالت حرفه ای زنده کردن نبرد قهرمانی
  • بسیاری از گزینه های کمک برای تهیه کردن به بازیکنان
  • AI فوق العاده
نکات منفی
  • طرح بندی های پیاده روی در بعضی مکان های کلیدی دقت ندارند
  • بعضی از بازیگران بعد از مسابقه یافت می شوند

2 thoughts on “نقد و بررسی بازی F1 2019

  1. محسن says:

    سلام تو بخشf2کنترل ماشین راحته ولی تو بخشf1خیلی سخته با اینکه تنظیمات و میزارم روی آماتور ک بیشترین کمک و کنه بازی تو مسابقه بهم ولی سر پیچهای پیست با اینکه گاز و ول میکنم ترمزم میکنم بازم ماشینم از پیست خارج میشه چیکار کنم لطفا جواب بدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =