نسخه سوم بازی God of war در سال 2010 بر روی کنسول ps3 عرضه شد. این بازی توانست توجه تمامی بازیکنان را به خوبی به خود جلب کند و طرفداران بسیاری پیدا کند. همین موضوع باعث شد بعد از 5 سال استودیو SIE Santa Monica تمرکز خود را برای نسخه ریمستر همین بازی بر روی کنسول ps4 بگذارد. نسخه بازسازی شده بازی حتی برای کسانی که نسخه قبلی را بازی کرده بودند همچنان جذاب بود. زیرا وجود کیفیت بهتر در نسخه ریمستر، برای طرفداران بازی God of War 3 به قدری جذاب بود که دوباره این بازی را خریداری کنند.

ps4      بازی God of war


تاریخچه بازی God of War 3

بازی God of War 3 توسط استودیو SIE Santa Monica و شرکت بزرگ Sony Interactive Entertainment طراحی و ساخته شده. این بازی به صورت انحصاری برای ps3 و نسخه ریمستر آن بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد.

بازی God of War 3 به شدت حماسی بوده و در همان ابتدا شما را در طوفانی سهمگین قرار می دهد. این بازی اکشن به شما اعتماد به نفس فوق العاده ای می بخشد. زیرا به شما نشان می دهد حتی خدایان در مقابل قدرتتان، ضعیف هستند.

نگاه کلی به بازی God of War 3

استودیو سازنده در بخش ریمستر بازی God of War 3 تغییراتِ محسوسی اعمال نکرد. در نسخه بازسازی شده، تمام DLC های نسخه قبل در بازی گنجانده شده. در بخش Photo Mode، بازی زاویه دید خاصی را برای عکس برداری انتخاب می کند و اجازه تغییر دید برای عکاسی نمی دهد. God of War 3 Remastered جنگ های حماسی را به همراه گرافیک و طرحی پیچیده به ارمغان می آورد.

قهرمان بازی (Kratos)، در مرکز نابودی قرار گرفته. او در حال انتقام از خدایانی است که به او خیانت کرده اند. این بازی در قلمرو اسطوره ای یونان، به صورت وحشیانه ای جریان دارد. کریتوس به وسیله تیغه های زنجیری (Blade of Chaos)، مجموعه ای از سلاح ها و سحر های جدید، به مبارزه با نامیراترین خدایان و الهه ها می پردازد.

نقد و بررسی بازی God of War 3
صحنه ای از نبرد

بازی God of War 3 به صورت تک نفره انجام می شود. حل پازل های پیچیده در سراسر بازی توسط  بازیکن به چشم می خورد. بازی، گاه در بیابان های ویران و گاه در سالن های پر زرق و برق جریان دارد. نکته جالب اینکه، بازی در هرمنطقه نبض حماسی خود را حفظ  می کند. این بازی به وسیله دنیای هیجان انگیز خود و پایان مهیجش، توانسته رضایت بخش و سرگرم کننده باشد.

با اینکه گرافیک نسخه ریمستر نسبت به God of War 3 بهبود یافته، ولی شما را در شرایطی قرار نمی دهد که از دیدن آن حیرت زده شوید. بافت های مدرن و روشنایی بهتر را در این بخش به خوبی مشاهده می کنیم. حتی زره کریتوس با جزئیات دقیق تری نسبت به قبل طراحی شده است. البته این را بدانید صحنه ها ارزش این را دارد که کمی از بازی دور شوید و به اطراف نگاهی بیندازید. صداگذاری و موسیقی بازی بدون تغییر خاص، به زیبایی قبل خود در این نسخه بازسازی شده، می درخشد.

حرف آخر درباره بازی God of War 3

این بازی فراموش نشدنی در زمان خود شاهکار برجسته ای به حساب می آمد. البته برای کسانی که نسخه های قبلی را بازی نکرده باشند کمی گیج کننده خواهد بود زیرا ناگهان در وسط حماسه ای بزرگ قرار خواهند گرفت. البته این بازی در هر شرایط، به دلیل مبارزات هیجان انگیز می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

بازی God of War 3 Remastered را می توانید هم اکنون بر روی کنسول ps4 تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین همین مقاله به صورت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

خرید بازی God of War 3 remastered

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 16 =